POL Magazine No.16 Turkey

ساز باشد؟ ‌ تواند فرهنگ ‌ به نظرتان یک اینفلوئنسر چطور می دانم. البته ‌ سازی را وظیفه یک اینفلوئنسر می ‌ فرهنگ اش کرده ‌ سازی در مورد چیزی که به آن علم دارد، یا تجربه ‌ فرهنگ است. یک اینفلوئنسر اول باید از خودش شروع کند سپس همکارانش و بعد مردم. به عنوان مثال سعی کردم نشان بدهم ها متوجه ‌ ها و دایرکت ‌ موفق شدن غیرممکن نیست. با کامنت ها انگیزه دادم. همچنین سعی کردم با هایالیتی ‌ شدم به خیلی های ظاهری ‌ که در مورد کلویید گذاشتم تابوشکنی کنم و زایده شود را در نگاهشان کم ‌ نفس می ‌ به ‌ که موجب کاهش اعتماد رنگ کنم. فقط یک مثالش این است که دایرکت یک پدر در مورد اینکه من توانستم ذهن دخترش را در مورد کلوییدهایش تغییر بدهم و توانسته با آن کنار بیاید، که آن را استوری کردم و خیلی برایم ارزشمند بود و همینطور من به طور جدی هشت ماه است که به نوبه خود سعی کردم در صنعت آرایش، اوال از محصوالتی استفاده کنم که مشتقات حیوانی درونش به کار نرفته باشد، دیگر اینکه فاقد تست حیوانی باشد و سعی کردم حفاظت از حقوق حیوانات را جدی بگیرم.

دوست داريد چه تاثيری روی مردم داشته باشيد؟ دوست دارم امیدبخش باشم.

گوييد؟ ‌ تصور كنيد دختری با حال و هوايی كه داشتيد تصميم دارد راه شما را برود، به او چه می گویم، اصول اخالقی را رعایت کن. چه هزار فالور داشته باشی و چه یک میلیون، ‌ به او می سعی کن الگوی خوبی برای مردم باشی. سعی کن طرف حق باشی، حتی اگر آن طرف تعدادش کمتر باشد و همچنین سعی کن از مسیرت لذت ببری. ترين آرزوی امل چيست؟ ‌ بزرگ های خوب باشد. ‌ روزی که کل خانواده من و همسرم در یک شهر زندگی کنند و اطرافم پُر از آدم نظرتاندربارهمجلهپُلچيست؟ در ابتدا تشکر فراوان از فرصتی که عزیزان مجله پُل در اختیارم قرار دادند. از نوع و چیدمان سواالت مشخص است که رسالت این مجله مشخص کردن متغیرهایی است که در مسیر موفقیت تاثیرگذارند. در واقع این مجله قصد دارد مسیر را برای کسانی که به دنبال موفقیت هستند، هموارتر کند. بسیار متشکرم.

سرگرمی مورد عالقه امل چيست؟ دیدن سریال «مخصوصا مافیا»، بازی کردن مافیا در جمع و های انگیزشی. ‌ گوش دادن به پادکست كنيد و چطور به خودتان ‌ حوصلهباشيدچهكارمی ‌ وقتیخيلیبی دهيد؟ ‌ انگيزه می شود، بنابراین ‌ حوصلگی من می ‌ خوابی باعث بی ‌ معموال بی روم تا هوایی تازه کنم. ‌ خوابم. گاهی اوقات هم از خانه بیرون می ‌ می خبرند؟ ‌ به نظرتان چه ويژگی جالبی داريد كه ديگران از آن بی بینند، زمین تا آسمان با ‌ ها می ‌ تصویری که مردم از من در پست هایم به آن شکل هستم، ‌ ام، که معموال در استوری ‌ خود واقعی ها از من تصور یک دختر شرور و مغرور را دارند. اما ‌ فرق دارد. آن در واقعیت این گونه نیست. در واقع من در ویدئوهایم نقش گویند که ‌ کنم. در مورد صدایم هم جالب است که می ‌ بازی می آید تا صدای خودم. ‌ بیشتر صدای رپرها «مثل یاس» به من می

21

www . polertebat . com

Powered by