POL Magazine No.10 USA

درخشد ‌ همه چیز می کنیم ناخودآگاه یاد ‌ های هالیوودی فکر می ‌ وقتی به خانه )The Great Gatsby( های سینمایی هالیوودی مانند ‌ فیلم های ‌ ای است که سینمای هالیوود از خانه ‌ افتیم. این چهره ‌ می ها چه ‌ گذارد؛ اما واقعا درون این خانه ‌ لوکس به نمایش می شوند که ‌ ها به قدری خوب طراحی می ‌ خبر است؟ این خانه دهد و همیشه در خاطر ما ‌ ها ما را تحت تاثیر قرار می ‌ ابهت آن مانند. این سبک بسیار پر زرق و برق و پر از تجمل است. ‌ می های کالسیک را به یاد ‌ سبک لباس پوشیدن زنان در فیلم و ‌ های پر زرق و برق ابریشمی و ساتن و یا کت ‌ دارید؟ لباس ها کاربرد زیادی داشت. ‌ های خز در استایل این خانم ‌ شال سبک دکوراسیون هالیوودی نیز دور از این تصورات نیست. درخشش اصل اساسی این سبک است.

دکور عتیقه و خاص بخرید گیرید؛ یعنی اجزای دکور برای ‌ هالیوودی به هر چیزی که نگاه کنید، حسی از آن می ‌ در خانه توانند مدرن یا کالسیک باشند، اما حتما قیمتی ‌ اند. اجزای دکور می ‌ تاثیرگذاری طراحی شده هستند. هر جزئی از دکور عالوه بر لوکس بودن، باید با اجزای دیگر تناسب داشته باشد. افتد. وسایل درخشان و غیر عادی ‌ خوبی این دکوراسیون این است که هرگز از مد نمی کنید، نباید تکراری باشند و به راحتی در هرجایی ‌ بخرید. چیزهایی که برای دکور استفاده می پیدا نشوند. همچنین این وسایل نباید خودمانی و راحت به نظر برسند. روی وسایل دکوری قیمت بروید. این ‌ گران ‌ توانید سراغ چیزهای عتیقه ‌ گذاری کنید و حتی اگر می ‌ لوکس سرمایه شود. لوستر ‌ گذاری بلند مدت است؛ زیرا قیمت عتیقه به مرور زمان بیشتر می ‌ نوعی سرمایه خواهید، باید ‌ ها نیز باید بسیار درخشان و کریستالی باشند. اگر لوستر کریستال نمی ‌ و چراغ چیزی بخرید که بسیار برجسته و خاص باشد.

فضای دو نفره ایجاد کنید ای هسـتند ‌ سـاتن، ابریشـم و چـرم سـه نـوع پارچـه هـا دیـده ‌ کـه در وسـایل اتـاق نشـیمن ایـن خانه توانید ‌ شـوند. کریسـتال، مرمر و سـنگ را نیز می ‌ می در متریال اتاق نشـیمن ببینید. در این سـبک حتی رو هـم ‌ دو نفـره هـم یـک مبلمـان روبـه ‌ بـرای مکالمـه هـای اصلـی نیـز ‌ شـود. مبلمان ‌ در نظـر گرفتـه می قیمـت هسـتند. در ‌ معمـوال بسـیار خـاص و گران کنـار ایـن مبلمـان معمـوال میـزی بـرای چیـدن جـام و تنـگ شـراب وجـود دارد. چنـد گلـدان بـزرگ بخریـد هـا گل طبیعـی بگذاریـد. گل تـازه ‌ و همیشـه در آن هـای هالیوودی اسـت و ‌ بخـش جدایـی ناپذیـر خانه ها حتما باید ‌ کند. گل ‌ نشـاط را وارد این اتمسـفر می خـاص و زیـاد باشـند.

گونه باشند ‌ دیوارها باید این رنگ دیوارها در این سبک غالبا خنثی و طبیعی است. برای ها ‌ بیشتر به چشم آمدن وسایل اتاق نشیمن، به تضاد رنگی آن های ‌ خواهید از کاغذ دیواری ‌ با رنگ دیوارها دقت کنید. اگر می هایی که در ‌ دار استفاده کنید، دقت داشته باشید که رنگ ‌ طرح های دکور شما همخوانی داشته ‌ کاغذ دیواری هستند، با رنگ باشند. هر رنگی را وارد نکنید؛ معموال در این سبک دو یا ای و...) استفاده ‌ سه طیف رنگ (سفید، مشکی، طالیی، نقره های هالیوودی بزرگ و یک تکه ‌ های خانه ‌ شود. پنجره ‌ می ای از هنرمند هالیوودی محبوبتان روی دیوار ‌ هستند. پرتره خواهید روی دیوار راهرو، سرویس بهداشتی و یا ‌ بزنید. اگر می هایی را بخرید که اطراف ‌ اتاق خواب از آینه استفاده کنید، مدل هایی که در پشت ‌ ها چراغ دارند، درست مانند همان آینه ‌ آن شود. برای ‌ های سینمایی استفاده می ‌ تئاترها و فیلم ‌ صحنه دیوار پذیرایی به دنبال یک مدل بسیار لوکس و کالسیک ‌ آینه باشید.

های بیشتری را کشف کنید ‌ ایده را در اینترنت Hollywood Regency توانید عبارت ‌ های بیشتری برسید می ‌ برای اینکه به ایده دهد ‌ های مختلف این دکوراسیون را به شما نشان می ‌ جست و جو کنید. این کلید واژه مدل تان را در ‌ توانید نام سلبریتی مورد عالقه ‌ کند. همچنین می ‌ تر می ‌ و طراحی را برای شما ساده های هالیوودی ‌ او را ببینید. تماشای فیلم ‌ اینترنت جست و جو کنید تا طراحی داخلی خانه ها کند. دکوری مجلل خلق کنید. ‌ تواند کمک زیادی به یافتن ایده ‌ قدیمی و جدید هم می

63

RadioJavan.com/POL

Powered by