POL Magazine No.10 USA

های متمایز نارس چیست؟ ‌ ویژگی های ‌ اصلی دارند: پیگمنت ‌ ها محصوالت نارس سه مشخصه ‌ ای ‌ از نظر حرفه فردی که امضای خاص این برند را ‌ های منحصربه ‌ قوی، بافت خاص و رنگ فرانسوی فرانسوا نارس در محصوالت این شرکت نمایان ‌ دارند. ریشه است؛ زیرا خود فرانسوا معتقد است که آرایش باید طبیعی باشد. به همین دلیل در محصوالت این شرکت ترکیبی از موارد کالسیک و مدرن را کنار های ‌ بندی ‌ کنید. نارس طیف وسیعی از محصوالت با رنگ ‌ هم مشاهده می پودرهای این برند بسیار سبک هستند. علت ‌ دهد. کرم ‌ متفاوت را ارائه می پودری ‌ پودر دارد. او سعی کرد کرم ‌ نیز ریشه در تنفر مادر فرانسوا از کرم بسازد که روی پوست سنگینی نکند.

نارس اینطور متولد شد میالدی با ۱۹۹۴ آرایشی کار کرد و سپس در سال ‌ فرانسوا یک دهه در حوزه های خاص برند ‌ رژلب خاص، کار نارس رسما شروع شد. این رنگ ۱۲ تولید گویند که این برند صنعت آرایشی را ‌ نارس را به تمام دنیا شناساند. برخی می یک قدم جلوتر برد. رنگ قرمز این مجموعه فراگیر شد. به نظر فرانسوا رژلب تواند همه چیز را تغییر دهد ‌ قرمز و آرایش چشم اسموکی (دودی و تیره) می آید. موسس نارس معتقد است که هر کسی به طریقی ‌ و معموال به همه می همین ‌ زیباست و کافی است که این زیبایی را بیرون بکشد. با پشتوانه های ‌ های نامتعارف کرد. مدل ‌ اعتقادات، برند نارس شروع به استخدام مدل دادند. از این طریق ‌ غیر معمولی که زیبایی طبیعی زنانه را جسورانه نشان می ‌ خواست با تجارت زیبایی در دنیا مبارزه کند. در ابتدای کار شرکت بودجه ‌ می الزم برای استخدام عکاس را نداشت، پس فرانسوا دست به دوربین شد خواهد کاری ‌ ها بگیرد. او همیشه می ‌ های خاصی از مدل ‌ و سعی کرد عکس کند که کسی عقب نشینی نکند و از این طریق دیگران را تشویق کند.

خواهند ‌ زنان در آرایش آزادی می ‌ گیرند که فرانسوا درباره ‌ روح محصوالت برند نارس از این موضوع ریشه می گوید که از هر چیزی (یک فیلم یا زنی در حال عبور ‌ کند. می ‌ نیاز زنان فکر می زنان ‌ سلیقه ‌ گیرد. معتقد است که فکر کردن درباره ‌ در خیابان) ایده می یابی همه ‌ های بهتری پیدا کند و بعد از ایده ‌ شود او بتواند ایده ‌ باعث می سپارد تا محصولی باکیفیت تولید کنند. ‌ دانان گروهش می ‌ چیز را به شیمی گیرد؛ البته نارس تا حدودی در ‌ قشرها را در نظر می ‌ او تمام زنان از همه توان ‌ گیرد. از نظر فرانسوا نمی ‌ محصوالت آرایشی کمی گران قرار می ‌ دسته به زن امروزی دستور داد که چه کاری را بکند و چه کاری را نکند. زنان حق خواهند؛ پس یک خانم حق دارد که ‌ های متفاوت می ‌ انتخاب، آزادی و گزینه جا استفاده کند. ‌ هایش یک ‌ نخواهد آرایش کند و یا از تمام لوازم آرایش

کالکشن اورگاسم بدانید ‌ درباره دارد. Orgasm Collection نارس یک کالکشن معروف و پرفروش به نام این کالکشن شامل کرم پودر، رژ لب، بالم لب، برق لب، رژگونه مایع، کرم باشد و بیشتر محصوالت آن به رنگ صورتی و ‌ چندکاره، الک ناخن و... می میالدی ۱۹۹۹ اورگاسم نارس که برای اولین بار در سال ‌ نود هستند. رژگونه بازار آمریکا تبدیل شود ‌ ترین رژگونه ‌ به بازار عرضه شد؛ توانست به پرفروش و جوایز جهانی زیادی را از آن برند نارس کرد.

59

RadioJavan.com/POL

Powered by