POL Magazine No.10 USA

جا ‌ اینجا، سوپرمدل آنجا، سوپرمدل همه ‌ سوپرمدل لباسی هم رنگ داشتند. لباس هر دو Gigi & Bella Hadid Heidi Klum و Adriana Lima خواهر از برند تام فورد بود. های خوش پوش حاضر در مراسم بودند و ‌ از سوپر مدل حسابی درخشیدند. آدریانا لباسی سبز رنگ را انتخاب کرده Christian Louboutin و کفش Chopard بود و از جواهرات برای تکمیل آن کمک گرفته بود.

Heidi Klum

هایخوشپوشمراسم ‌ تپل که همچنان به انتقادات در مورد اضافه وزنش Bebe Rexha Christian Siriano بی توجه است، یک لباس کوتاه از برند در مهمانی بعد از مراسم تاپ Bebe Rexha پوشیده بود. Lizzo پلنگی زیبا و یک لگین براق و چسبان پوشیده بود. که با بدن توپُرش بسیار راحت است یک لباس قرمز زرق و پوشیده بود و یک شال از جنس Moschino دار از برند ‌ برق ساله در سال گذشته ۳۱ Lizzo هایش بود. ‌ پَر هم روی شانه او بسیار ‌ های روی صحنه ‌ شهرت زیادی کسب کرد. لباس خوب طراحی شده بودند.

Bebe Rexha

Lizzo

پر حاشیه وعجیب Miley Cyrus را اجرا کرد. مایلی برای اجرایش Slide Away ساله آهنگ جدیدش به نام ۲۶ Miley Cyrus یک پیراهن زنانه کوتاه ساده و مشکی به تن کرد که پشت آن باز بود. مدل موهایش نیز طوری آراسته شده بودند که خیس به نظر بیایند. او امسال نیز پر حاشیه بود. بعد از جدا شده و با دختری به نام Liam Hemsworth او اعالم کرد که به تازگی از VMAs مراسم گویند ‌ که در مهمانی بعد از مراسم نیز همراه او بود رابطه دارد. خبرها می Kaitlynn Carter در Miley ها دوام نیاورد. ‌ اند و ارتباط آن ‌ ها نیز بعد از یک ماه رابطه از هم جدا شده ‌ که آن های قبل به خاطر بیش از حد باز بودن لباسش مورد انتقاد قرار گرفته بود. ‌ مراسم سال

Miley Cyrus

51

RadioJavan.com/POL

Powered by