POL Magazine No.10 USA

M A G A Z I N E

Leg Lift شود و نیازی ‌ این حرکت مشابه حرکت قبلی است، اما اسکوات از آن حذف می به خم شدن هم نیست. ابتدا کش را باالی قوزک پا بیاندازید. پاها را به هم توانید از بدنتان دور ‌ پجسبانید و حاال سعی کنید پای راست را تا جایی که می کنید. سعی کنید با خیره شدن به یک نقطه تعادلتان را حفظ کنید. هر چه کش کنید و تمرین برای شما ‌ را بیشتر بکشید، تنش بیشتری در عضله ایجاد می شود. سپس به حالت اولیه باز گردید و این کار را برای پای چپ ‌ تر می ‌ سخت کند. برای ‌ ها می ‌ هم تکرار کنید. این حرکت کمک زیادی به الغر شدن داخل ران مرتبه آن را تکرار کنید. در طی انجام حرکت سعی کنید راست بایستید و ۲۰ هر پا به سمت مخالف خم نشوید.

Back Raises برای این حرکت به کش دو سر باز ها را فاصله دهید، کش ‌ نیاز دارید. پا پا ثابت کنید. با دست ‌ را زیر پاشنه موافق کش را باال ببرید. دامنه این توانید ادامه ‌ حرکت را تا جایی که می دهید. دست را باال و باالتر ببرید. بین دو حرکت کمی مکث کنید تا خون به دست برسد و بعد دوباره آن را تکرار مرتبه همین حرکت ۲۰ کنید. پس از را برای دست دیگر انجام دهید. عضالت بازو، ساعد، شانه و پشت کمر با این حرکت به خوبی تقویت شوند. ‌ می

Band Pull Aparts دو سر کش را در دست بگیرید و یا آن را دور مچ بیاندازید. حاال سعی کنید کمر را توانید از ‌ صاف نگهدارید و روی حرکتتان تمرکز کنید. دو دست را تا جایی که می سازی ‌ هم دور کنید. هر چه فشار را بیشتر کنید و کش را بیشتر بکشید، عضله بهتری خواهید داشت. این حرکت را باید با آرامش انجام داد. سعی کنید حالت بار این حرکت را تکرار کنید. اگر بازوهای شلی ۲۰ ها را حفظ کنید. باید برای ‌ دست ها را به مرور زمان اصالح کنید. این ‌ توانید با استفاده از این حرکت آن ‌ دارید، می حرکت روی عضالت سینه، بازو و ساعد اثر مستقیم دارد.

27

RadioJavan.com/POL

Powered by