POL Magazine No.18 Turkey

تان برای حفظ تناسب اندام و زيبايی پوست چيست؟ ‌ روتين روزانه ها را امتحان کردم. در رشته ‌ من از کودکی انواع مختلف ورزش ای انجام دادم. ولی االن به ‌ بسکتبال و ژیمناستیک فعالیت حرفه خاطر کارم، جهت حفظ تناسب اندام به صورت تخصصی، مشاور تغذیه و مربی خصوصی دارم. چون جدا از مساله صفحه و پرزنت کارها، نیاز است که برای کارهای مدلینگ، تناسب اندامم را حفظ کنم. کنم. در مورد ‌ شوم و ورزش می ‌ هر صبح قبل از طلوع آفتاب بیدار می اندازی کردم ‌ روتین پوستی یک کمپین نوشیدن آب قبل از خواب راه گویم و ‌ و همیشه از فواید این کار برای بدن به خصوص پوست، می کنم. جدا از آن هم محصوالت پوستی ‌ همه را تشویق به این کار می کنم. چون معتقدم مهمترین فاکتور ‌ زیادی را استفاده و معرفی نمی این اواخر در مورد نکات داشتن سبک بهتر ویدئویی گذاشتم که دو مورد را با هم مقایسه کردم. ایرادات را گفتم و از طرفی راه حل . باالی سه میلیون بازدید از کل دنیا ‌ مناسب دادم و خیلی وایرال شد پوش ‌ و کلی پیام دریافت کردم. در نهایت کلی فالوور خوب و شیک از سراسر دنیا به من ملحق شدند. پرسندچيست؟ ‌ بيشترين سوالی كه در اينستگرام از شما می کنی، با این همه لباس ‌ این که «در هر روز کلی لباس معرفی می ام در اینستگرام، ‌ کنی». در این سه سال اخیر فعالیت کاری ‌ چکار می شود ‌ هایی که برای تبلیغات برایم فرستاده می ‌ درصد لباس ۹۹ ً تقریبا ها بد باشند، فقط به خاطر اینکه من ‌ . نه اینکه لباس ‌ گردانم ‌ را برمی هایم را دنبال ‌ شدیدا طرفدار و حامی محیط زیست هستم. اگر پست دانید که من کفش، کیف یا هر آیتمی را بارها و بارها ‌ کرده باشید می های آینده هم هست و ‌ کنم. محیط زیست برای نسل ‌ استفاده می الزم است حفظش کنیم. دوست داريد چه تاثيری روی مردم داشته باشيد؟ برای داشتن یک پوست خوب موارد طبیعی است. ترین محتوایی که تولید کردید کدام بود؟ ‌ پُرمخاطب کنند، ببینند که من هم ‌ هایی که من را دنبال می ‌ دوست دارم خانم مثل هر آدم دیگری روزهایی پُر از اتفاقات بد دارم. در نهایت من دهم. خیلی خوش ‌ دارم و ادامه می ‌ هستم که خودم را سرپا نگه می شانس هستم این فرصت را دارم که بتوانم افراد خوش قلبی را آوری کمک مالی باشد، مثل ‌ دور خودم جمع کنم که اگر نیاز به جمع دهم و این خیلی ‌ ای، همه را با جان و دل انجام می ‌ های پروانه ‌ بچه عالی است.

نظرتـان دربـاره صنعـت مـد و فشـن در ايـران چيسـت؟ ها روی اقتصاد و مد ایران داشته، ‌ به نظر من جدا از تمام این پیامدهایی که تحریم فضایی ایجاد شد که تولید داخلی از لحاظ خالقیت و صنعت رشد و توسعه پیدا کند. هایشان واقعا ‌ ای کار کردم و از دیدن لباس ‌ العاده ‌ من در این چند سال با طراحان فوق . به نظرم اگر نگاه تعصبی نسبت به لباس و پوشش در جامعه ما ‌ شوم ‌ زده می ‌ حیرت شود و قطعا ‌ مان را کاهش دهیم، فضا برای طراحانمان بازتر می ‌ گرایی ‌ کمتر شود و سنت المللی خودمان را نشان دهیم و جایگاه خوبی پیدا کنیم. ‌ توانیم در جامعه بین ‌ می دوست دارید چه چیزی را از سبک لباس ایرانیان حذف یا اضافه کنید؟ های کورکورانه است که گاهی شاید ‌ گرایی و تعصب ‌ باشد، سنت ‌ چیزی که مخرب مد می در سبک لباس ایرانی ببینیم. من خودم دوست دارم این از سبک ما حذف شود و مان بسیار ‌ تر شویم. چون این مساله در دیده شدن ‌ بتوانیم به جامعه جهانی نزدیک تاثیرگذار است. سبک لباس ایرانی از لحاظ پایداری و زیست محیطی خیلی کارآمد است. اما نیاز به توسعه دارد و باید ایراداتش برطرف شود.

شعار رومینادر زندگیچيست؟ ای ندارد. همیشه باید آرزوهای بزرگ داشته باشید، ‌ زندگی کال برای من مفهوم پیچیده تالش کنید و ناامید نشوید. با همین طرز فکر تا االن برایم اتفاقات مثبت پیش آمده کنم یاد ‌ کنم و همیشه سعی می ‌ است. هر روز به بهتر شدن رومینای قبلی فکر می

بگیرم و هدف بعدی برای خود دارم. نظرتاندربارهمجلهپُلچيست؟

. دارای ‌ های اجتماعی و اینترنت دارد ‌ مجله واقعا فعالیت متفاوتی با شبکه دانم فعالیت در این حوزه ‌ باشد و قطعا کار پُرچالشی است. می ‌ های زیاد می ‌ محدودیت ای، برای ایرانیان خارج از کشور دستاوردی بزرگ است. از مجله پُل بابت ‌ به صورت حرفه کنم. به امید رشد، ‌ تمام زحماتشان و فرصتی که در اختیار من قرار دادند، تشکر می شکوفایی و پیشرفت هر چه بیشتر صنعت مد و فشن ایران و ایرانی.

65

www . polmagazine . com

Powered by