POL Magazine No.25 UK

برگزار شد که نظر 1995 در در سال Victoria's Secret اولین فشن شوی ، محصوالت لوازم 1999 بسیاری از مردم آمریکا و حتی اروپا را جلب کرد. در دهه آرایشی و ادکلن نیز به محصوالت این برند اضافه شدند. فروش محصوالت شد؛ اما مالک ‌ بیشتر می Wexner روز با مدیریت ‌ روزبه Victoria's Secret سابق این برند اوضاع مطلوبی نداشت. ورشکستگی، فروش ایده برند به تاجری باال رتبه، طالق از همسر و بسیاری اتفاقات ناگوار دیگر منجر به آور خود تصمیم ‌ شد. او برای رهایی از روزهای مالل Raymond فروپاشی ذهنی به زندگی خود پایان دهد. Golden Gate گرفت که با سقوط از ارتفاع پُل Wexner پس از حضور Victoria's Secret شیوه تولید و فروش محصوالت تغییر کرد. او بیشتر از هر چیز به تولید لباس زیر زنانه توجه داشت و به تولید برای افزایش محبوبیت، Wexner . اعتنا بود ‌ و فروش سایر محصوالت بی های ‌ بندی ‌ های گوناگون و بسته ‌ ها، استایل ‌ محصوالت این برند را با رنگ کرد. ‌ جذاب به بازار عرضه می

Victoria's Secret و لوگوی PINK شروع فعالیت خط تولید Victoria's Secret ترین محصوالت ‌ ترین و پُرفروش ‌ تولید برخی از محبوب اندازی شد ‌ راه PINK خط تولید 2002 شد. در سال ‌ انجام می PINK در خط تولید زیر، لباس راحتی، لباس شنا، ‌ و این برند محصوالت جدیدی همچون لباس محصوالت زیبایی و اکسسوری مانند عطر و ادکلن را به لیست تولید خود های خود را به ‌ از گذشت چند سال، این برند بزرگ فعالیت ‌ اضافه کرد. پس المللی ادامه داد و اولین بوتیک خارجی خود ‌ بین ‌ تر در عرصه ‌ صورت گسترده از گذشت یک ‌ در کشور بریتانیا تاسیس کرد. همچنین پس 2005 را در سال تر کرد و قصد داشت آن را ‌ کاتالوگ خود را گسترده Victoria's Secret ، سال طراحی کند. Women’s wear daily شبیه به مجله مشهور شویم که اولین لوگوی ‌ با مطالعه خبرها و گزارشات قدیمی، متوجه می معرفیشد. 1977 در اولین سال تاسیس این برند، یعنی سال Victoria'sSecret اولین لوگویی که در اولین کاتالوگ این برند دیده شد، با الگو و اسکریپت Victoria's Secret ، لوگوی 1980 قدیمی طراحی شده بود. تا اواسط دهه تغییری نکرد. در حال حاضر این برند برای معرفی خود دو لوگو دارد که یکی ها طراحی نمادی و دیگری طراحی متنی است. لوگوی متنی شامل ‌ از آن باشد که با حروف بزرگ و با تمی جذاب ‌ می Victoria's Secret حروف کلمه اند. لوگوی دوم یک نماد و طرح ساده است که از حروف بزرگ ‌ نوشته شده ها در لوگوی این ‌ » تشکیل شده است. پس از مدتی فونت متن S« » و V « استفاده Trajan برند تغییر کرد و در نسخه سفارشی آن از فونت پرکاربرد جای فونت ‌ رفته شیوه کار خود را تغییر دادند و به ‌ کردند. طراحان لوگو رفته استفاده کردند که در طراحی Monotype های تغییر یافته ‌ از نسخه Bell لوگوی حال حاضر این برند نیز از آن استفاده شده است.

جذب Victoria's Secret های ‌ طبقات مرفه مردم اروپا و آمریکا به فروشگاه Victoria's Secret شدند تا برای ارتقای استایل خود، از محصوالت ‌ می تغییر سبک فروش نیز در محبوبیت روز افزون این محصوالت .‌ استفاده کنند دیده 19 ها فضا و تم انگلستان قرن ‌ موثر بود. در فروشگاه Victoria's Secret دار، ‌ های گل ‌ شد و برای تزیین و جذب مشتری از وسایل طالکاری، چاپ ‌ می این 1995 کردند. از سال ‌ های قدیمی استفاده می ‌ موسیقی کالسیک و بطری شرکت برنامه و فشن شوهای سالیانه را از تلویزیون ملی ایاالت متحده ها با پوشیدن محصوالت ‌ کرد. در آن فشن شوها سوپر مدل ‌ آمریکا پخش می که 1999 دادند. در سال ‌ جدید و پُرفروش، محصوالت این برند را نمایش می پخش آنالین و استفاده از اینترنت در کشورهای دنیا خیلی مرسوم نبود، صورت آنالین در وب پخش شد و ‌ به Victoria's Secret اولین فشن شوی میلیون بیننده مواجه شد. این تعداد بیننده سه برابر انتظار طراحان 1/5 با سایت بود و این تعداد دور از انتظار باعث هنگ کردن و بروز مشکالتی برای سایت شد.

35

www . polmagazine . com

Powered by