POL Magazine No. 25 GEORIA

اید چه بوده است؟ ‌ ترین محتواهایی که تا به حال تولید کرده ‌ پُرمخاطب ام راجع به سبک زندگی، قوانین و تاریخچه انگلیس، بهترین ‌ من در صفحه های انگلیس، آشپزی و غذاهای محلی خودم یعنی خوزستانی و ‌ رستوران ام. دوست دارم حس و حال خوبی به مردم منتقل کنم ‌ عربی توضیحاتی داده کنم محتواهایی که راجع به ‌ در کل محتواهای زیادی در پیج دارم؛ اما فکر می های قرمز تلفن در لندن و کال هر چیزی که راجع به انگلیس باشد ‌ کیوسک را خیلی دوست دارند. خبر باشند؟ ‌ هایتان از آن بی ‌ آیا رازی در مورد شما وجود دارد که دنبال کننده ها ندانند. هر چیزی که در طول زندگی من اتفاق افتاده ‌ هیچ رازی ندارم که آن اند. ‌ کنندگان من در جریان بوده ‌ است، دنبال

توانید به تمام کارهای خود به عنوان بالگر ، مادر و همسر برسید؟ ‌ چطور می گیرم، ‌ کنندگانم می ‌ بسیار سخت است. شاید عشق و حس خوبی که از دنبال نشینی ‌ باعث افزایش انرژی و قدرت من شده است و هیچ وقت عقب ام. یک روز در هفته یعنی پنج شنبه را ‌ گویم خسته شده ‌ کنم یا نمی ‌ نمی کنم، بی نهایت ذوق دارم. ‌ کنم و جمعه که شروع به کار می ‌ استراحت می به نظر شما رمز موفقیت و دیده شدن در اینستاگرام چیست؟ ترین عنصر دیده شدن این است که شخصیت شما در این فضا و ‌ مهم فهمند. این فضا برای بیشتر ‌ در زندگی واقعی یکی باشم؛ چرا که مردم می های کودکی؛ پس باید باعث ‌ دیده شدن است، نه فضای خالی کردن عقده ترین از خود گذشتگی انسان عشق است و باید از خیلی از ‌ به نوعی بزرگ ها گذشت. عشق به معنای ما شدن زیبا است، نه من بودن. ‌ خواسته گویید. ‌ اگر بخواهید در یک جمله بالگر را توصیف کنید، چه می بالگر کسی است که با وجود تمام تضادهای جامعه و زندگی شخصی خود، راهی ها ‌ ها و زشتی ‌ را انتخاب کرده که همه ببینند و بخوانند تا بیشتر متوجه خوبی فروشند ‌ شوند. در این راه خیلی از افراد خودشان را به چیزهایی مانند شهرت می دهند. در نهایت ‌ و خیلی از افراد دیگر رسیدن به جایگاه مطلوب را ترجیح می ای را دنبال کنند. ‌ کنند چه صفحه ‌ این مردم هستند که انتخاب می کنندگان خود در اینستاگرام دارید؟ ‌ چه پیامی برای دنبال پیشرفت و یادگیری همه ما شود. تعریف راضیه از عشق چیست؟ کنندگان ‌ خواهم به تمام دنبال ‌ از همینجا در مجله پُل، رسانه درجه یک می گذارید، ‌ تان دارم. مرسی که وقت می ‌ عزیزم بگویم که بیشتر از حد تصور دوست ها را حمایت ‌ دهید و تمام تبلیغات و معرفی ‌ دهید، انرژی می ‌ هزینه اینترنت می کنم و واقعا از خدا ‌ کنید. من این لطف شما را هیچ وقت فراموش نمی ‌ می خواهم آنقدر به من قدرت دهد که فقط بتوانم همه محبت شما را ‌ می خوانم، ‌ زنم و در مورد ایرانیان موفق می ‌ همیشه وقتی که مجله پُل را ورق می گیرم که با وجود سختی بسیار و غربت، دست از تالش ‌ حس خوبی می شود ما ایرانیان ساکن خارج از کشور حس ‌ دارند. مجله پُل باعث می ‌ برنمی کنیم همچنان در کنار هم هستیم و راه ارتباط ما شده است. اسم مجله واقعا هوشمندانه انتخاب شده است و جا دارد که از تمام مسئولین مجله پُل تشکر کنم. ممنون که من را به این مصاحبه دعوت کردید. جبران کنم. شما خانواده من هستید. نظرتان در مورد مجله پُل چیست؟

حمایت همسرتان چقدر در کار و پیشرفت شما تاثیرگذار است؟ صد در صد پیشرفتم را مدیون همسرم هستم؛ چرا که به شدت از من حمایت کند. از تولید محتوا، عکاسی و...؛ اگر حمایت او نبود، شاید هیچ وقت ‌ می دادم. این اعتماد به نفس را مدیون همسرم هستم. ‌ به فعالیتم ادامه نمی کنید؟ ‌ اگر به عقب بازگردید، باز هم بالگر بودن را انتخاب می گیرم را ‌ اگر هزار بار به عقب بازگردم، بالگر بودن و عشقی که از مردم می ام. ‌ ها زندگی کنم و عادت کرده ‌ توانم بدون آن ‌ کنم. من واقعا نمی ‌ انتخاب می بارها بهترین پیشنهادهای کاری به من شده است؛ اما آنقدر اینستاگرام گیرد که همگی را رد کردم و فکر اینکه یک روز با مردم نباشم، ‌ وقت من را می کند. در صفحه من آدم منفی اصال وجود ندارد و همگی ‌ من را دیوانه می مهربان و خوش قلب هستند.

49

www . polmagazine . com

Powered by