POL Magazine 29 ENGLAND

داد تا ‌ بودجه کمی داشت، به مشتریان خود تخفیف می Anita از آنجایی که ظروف خالی خود را پس بیاورند تا دوباره پُر شوند. او مشتریان را به بازیافت کرد. در واقع یکی از دالیل این کار این بود که در ‌ ها تشویق می ‌ بندی ‌ بسته کافی بطری نداشت. همچنین تأکید بر نوع مواد، مخصوصا ‌ ابتدا به اندازه از نظر اخالقی و بدون آزمایش بر روی حیوانات بود. در عرض یک سال، ها آنقدر بزرگ شد که مغازه دوم را افتتاح کردند. سپس بالفاصله ‌ تجارت آن شروع به فروش نمایندگی کردند. نقطه عطف دیگری در تاریخ شرکت، بود و تنها یک سال بعد، ارزش سهام دو ۱۹۸۴ عرضه عمومی آن در سال نشینی کرد تا شرکت را بازسازی کند. با ‌ عقب Anita ۱۹۹۶ برابر شد. در سال این حال مسیر جدید اثر مطلوب را نداشت و فروش شرکت کاهش یافت. که به آزمایش روی حیوانات L'Oreal به Body Shop با فروش ۲۰۰۶ در سال Anita برانگیزی انجام داد. پس از مرگ ‌ معروف است، حرکت بسیار بحث Body ، مدیرعامل جدید منصوب شد و ظاهری جدید به ۲۰۰۷ در سال آل نبود، ‌ برای هر دو طرف ایده L'Oreal داد. از آنجایی که همکاری با Sho p فروخته Natura به شرکت لوازم آرایشی برزیلی ۲۰۱۷ در سال Body Shop دارد؛ برای Body Shop های مشترک زیادی با ‌ شد. شرکت مادر جدید ارزش مثال روحیه فعال انسانی و هدفمند. بنابراین بسیاری امیدوار هستند که این شرکت به زودی به شکوه سابق خود بازگردد.

Body Shop لوگو، وبسایت و شعار شود. طراحی این لوگو ‌ به طور کلی به سادگی شناخته می Body Shop لوگوی نویس استوار است. ‌ با فونتی دست The Body Shop های ‌ بر پایه نوشته اند. ‌ های سبز و سفید طراحی شده ‌ ها به طور معمول با رنگ ‌ این نوشته تأکید بر استفاده از مواد طبیعی و محافظت از Body Shop از آنجایی که ها نمایانگر مفهوم طبیعی بودن و سبزی زمین ‌ محیط زیست دارد، این رنگ های لوگو شامل نمادهایی همچون داروخانه یا گل ‌ است. بعضی از نسخه دهند و با ‌ یاس نیز هستند که نمادهایی از طبیعت و رویایی بودن ارائه می مفهوم محصوالت ارگانیک و طبیعی این برند هماهنگی دارند. است. در این www.thebodyshop.com آدرس وبسایت رسمی این برند ،Body Shop توانید اطالعات در مورد محصوالت مختلف ‌ وبسایت شما می ها و ‌ های زیبایی و اطالعات در مورد ارزش ‌ های استفاده، مشاوره ‌ روش های اجتماعی این برند را پیدا کنید. همچنین از طریق این ‌ مأموریت توانید محصوالت مورد نیاز خود را آنالین سفارش دهید و ‌ وبسایت می Body Shop از خدمات و تخفیفات ویژه آن استفاده کنید. شعار معروف تواند ‌ ها می ‌ این است: «غنی کردن، نه نابود کردن». ماموریت اصلی آن ارائه محصوالتی با ترکیبات طبیعی و خالص باشد که به مشتریان امکان مند شوند و از مواد شیمیایی مضر دوری ‌ دهد از مزایای طبیعت بهره ‌ می تواند به عنوان یک ‌ می Body Shop ، برند ‌ کنند. با توجه به این ماموریت برند معتبر و پایدار در بازار محصوالت طبیعی و خالص شناخته شود و به رشد و توسعه این صنعت کمک کند. در نتیجه مشتریانی که به دنبال Body Shop توانند به برند ‌ محصوالت طبیعی، خالص و اخالقی هستند، می روی آورند و از محصوالت با کیفیت آن استفاده کنند.

Body Shop ترکیبات طبیعی محصوالت ها و عناصر ‌ ها، گیاهان، روغن ‌ از منابع طبیعی مانند میوه Body Shop برند کند تا محصوالتی با کیفیت را برای مشتریانش ارائه دهد. ‌ دیگر استفاده می کنند تا پوست و مو ‌ کمک می Body Shop ترکیبات طبیعی به محصوالت بخش و ‌ را مرطوب، نرم و محافظت کنند و در عین حال از خواص آرامش های گیاهی ‌ ها و روغن ‌ نیز برخوردار باشند. برخی از عصاره ‌ دهنده ‌ تسکین شوند عبارتند از روغن ‌ استفاده می Body Shop که معموال در محصوالت ورا، عصاره چای سبز و عصاره گل رز. ‌ آرگان، روغن جوجوبا، عصاره آلوئه شامل محصوالت مراقبت از پوست، محصوالت Body Shop محصوالت ، محصوالت آرایشی، عطرها، محصوالت مراقبت از مو و ‌ مراقبت از بدن شوند. ‌ بسیاری دیگر می

45

www . polmagazine . com

Powered by