POL Magazine 29 QATAR

کنید. چطور به تمام ‌ شما در چند شاخه مختلف فعالیت می کنید؟ ‌ رسید و زمان را مدیریت می ‌ کارهایتان می ریزی درست داشته باشید، ‌ واقعا سخت است؛ اما اگر برنامه خواهید انجام دهید برسید. ‌ توانید به تمام کارهایی که می ‌ می ها روزهای خیلی شلوغی دارم؛ ‌ مثال از یک طرف من بعضی وقت توانم زمان را مدیریت کنم. ‌ اما چون به کارم خیلی عالقه دارم، می دانید؟ ‌ ترین هایالیت زندگی خود را چه می ‌ مهم آن انرژی و جنگیدنی که برای آینده و رویاهایم داشتم و دارم، یکی کنم. ‌ های من است که خیلی به آن افتخار می ‌ از هایالیت کنید؟ ‌ های اجتماعی سپری می ‌ چند ساعت در روز را در شبکه گذرانم؛ چون ‌ بیشتر زمانم را در اینستاگرام و شبکه اجتماعی می ها را چک کنم و اینکه ‌ من کارم بالگینگ است. باید کامنت های ‌ چیزهای جدید آپلود کنم. برای همین زمان زیادی را در شبکه کنم. ‌ اجتماعی سپری می

چه آرزو و هدفی در سر دارید که دوست دارید حتما به آن برسید؟ یکی از چیزهایی که دوست دارم واقعا به آن برسم، این است که بتوانم به عنوان المللی انجام دهم و به دنیا عرضه کنم. اینکه نشان ‌ یک ایرانی در دنیا کارهای بین هایی دارد. ‌ دهم یک زن ایرانی چه توانایی ای برای دختران ایرانی هم سن و سال خود دارید؟ ‌ چه توصیه خواهند برسند ‌ توانند برای رویاهای خود و چیزهایی که می ‌ گویم که تا می ‌ ها می ‌ به آن تالش کنند. اینکه هیچوقت ناامید نشوند. ممکن است که االن در مکان و زمان ها استفاده کنند. ‌ توانند از این محدودیت ‌ مناسبی نباشند؛ اما باز هم می مجله پل چیست؟ ‌ نظرتان درباره به نظر من مجله پُل یکی از بهترین مجالت ایرانی در حال حاضر است. من خیلی به کنم. خوشحالم که ایرانیان در خارج از کشور هم همچنین ‌ ای افتخار می ‌ چنین مجله اند تا از هر لحاظی به ایرانیان کمک کند که بیشتر با فرهنگ ‌ اندازی کرده ‌ ای را راه ‌ مجله واقعی ایرانی آشنا شوند.

تاثیرگذارترین فرد و بزرگترین مشوق سونیا در زندگی کیست؟ همیشه مادرم بوده است. او را به عنوان یک زن مستقل و خیلی بینم و همیشه از من پشتیبانی کرده است. مادرم واقعا ‌ قوی می در زندگی من خیلی تاثیر داشته است. شوید، چطور به خودتان انگیزه ‌ وقتی از تالش کردن خسته می دهید؟ ‌ می گویم االن آن جایی نیست که من باید باشم و باید ‌ به خودم می خواهم برسم؛ چون من واقعا ‌ بیشتر تالش کنم تا به جایی که می خیلی تالش کردم. خیلی چیزها و کارهایی بوده که انجام دادم تا به اینجا برسم و خیلی چیزها را از دست دادم.

39

www . polmagazine . com

Powered by