POL Magazine no. 27 CANADA

از چه زمانی و چرا به هند مهاجرت کردید؟ سال داشتم که برای اولین بار برای مدلینگ به هند آمدم. من در ۲۰ ً حدودا ترکیه، چین، تایلند، اسپانیا، لندن و سایر کشورها سابقه فعالیت دارم و گاهی ماندم تا به عنوان مدل کار کنم. در یک بازه زمانی مدام بین ‌ سه ماه در آنجا می سالگی بود که به طور جدی تصمیم ۲۲ هند و آلمان در رفت و آمد بودم؛ اما در گرفتم به هند مهاجرت کنم و بازیگری را شروع کنم. اید؟ ‌ تحصیالت شما چیست؟ آیا برای بازیگری دوره خاصی را گذرانده خب، باید بگویم که تحصیل در آلمان بسیار مشکل است (با خنده) و اصال شبیه به جاهای دیگر مانند آمریکا یا ایران نیست. من در آلمان به کالج رفتم توانم با تسلط صحبت کنم. بعد از آن ‌ و هفت زبان مختلف را یاد گرفتم و می وقتی تحصیالتم به پایان رسید، به هند آمدم. در هند دوره بازیگری گذراندم های بالیوود رفتم. همچنین در ‌ های بسیار زیادی با بهترین ‌ و به ورکشاپ دوره بازیگری گذراندم. از طرفی در زمان تحصیلم NewYork Film Academy در آلمان، یک سال در تئاتر کار کردم.

از نحوه ورود خود به دنیای بازیگری، سینما و بالیوود برایمان بگویید. تواند ‌ دانستم که ورود به بالیوود چقدر می ‌ من قبل از شروع بازیگری، نمی روم و به راحتی با شاهرخ خان، ‌ کردم به هند می ‌ سخت باشد! با خودم فکر می کردمکار خیلی ‌ شوم! درواقع احساس می ‌ سلمان خان و آمیتاباچان همبازی می کردم؛ چون اگر اطالعات ‌ آسانی است. البته االن خوشحالم که اینطور فکر می دانستم چقدر کار سختی است، هیچوقت به هند ‌ امروزم را داشتم و می کردم! این مسیر واقعا ‌ کردم و فکرش را به کل از ذهنم بیرون می ‌ مهاجرت نمی دانستم که هند مافیا دارد تا فقط افرادی که خودشان ‌ سخت بود و من نمی خواهند در بالیوود حضور داشته باشند. شما حتی اگر هندی هم باشید؛ ‌ می اما جزو خانواده بالیوود نباشید، جایی در دنیای بالیوودی نخواهید داشت، ها ‌ ها را بلد نباشید، با رفتار و کردار آن ‌ چه برسد به اینکه خارجی باشید، زبان آن در بالیوود آشنایی نداشته باشید و رقص هندی بلد نباشید! اوایل که به هند مهاجرت کردم، نه تنها رقص هندی بلد نبودم و با دنیای بازیگری و بالیوود دانستم ‌ آشنایی نداشتم؛ بلکه اصال زبان هندی هم بلد نبودم و حتی نمی ها را با دوبله ‌ » یعنی چه! دلیلش هم این بود که همیشه تمام فیلم Namaste « کردم. برای همین اوایل ورودم به هند، نه تنها مجبور بودم با ‌ آلمانی تماشا می مشکالتی که همه اوایل مهاجرت دارند دست و پنجه نرم کنم؛ بلکه باید راهی کردم. خیلی ‌ کنندگان و کارگردانان پیدا می ‌ برای ورود به بالیوود و ارتباط با تهیه طول کشید تا متوجه شدم ابتدا باید به زبان هندی مسلط شوم. بعد از آن دانستم یک بازیگر بالیوودی باید رقص ‌ کالس رقص را شروع کردم؛ چون می رفتم. ‌ های بازیگری می ‌ ها و ورکشاپ ‌ ها به کالس ‌ بلد باشد. در کنار همه این های مختلف آشنا شوم تا بتوانم هر طور شده درب ‌ کردم با آدم ‌ مدام سعی می ام و ‌ ورود به بالیوود را پیدا کنم! حاال پنج سال است که من وارد بالیوود شده های مقدس) بود. ‌ (بازی Sacred Games اولین پروژه من اید؟ ‌ هایمعروفیهمکاریداشته ‌ تا به حال با چه افراد، باز یگران و کمپانی beinghuman با«شاهرخخان»دردوپروژهتبلیغاتیوبا«سلمانخان»درکمپین ترین ‌ بزرگ ‌ (یکی از Thums_up ام. همچنین در تبلیغ کمپین ‌ همکاری کرده AkshayKumar ام. دو تبلیغ دیگر هم با ‌ برندهایهند)باسلمانخانبازیکرده بود. NEFEE perfume و دیگری Dollar ها برای ‌ داشتم که یکی از آن همبازی Kunal Khemu و Varun Dhawan من با بازیگران بالیوود مثل ام. در ‌ بازی کرده Jackie Shroff با Hello Charlie بودم. در فیلم و Nawazuddin Siddiqui و Saif Ali Khan با Sacred Games سریال ام. با ‌ همبازی بوده Gerard Butler با Kandahar همچنین در فیلم Anil Kapoor و با Rashtra Kavach om در فیلم Aditya Roy Kapur ام. همچنین در سریال «تهران» که از ‌ بازی کرده Jugjugg Jeeyo در ،Netflix ها با ‌ کنم. در کنار تمام این ‌ شود نیز بازی می ‌ پخش می +Apple TV ام. ‌ های زیادی داشته ‌ همکاری +Apple TV و Amazon Prime

از چه زمانی و چطور شد که متوجه شدید به بازیگری عالقه دارید؟ کردم. یک کار ‌ سالم بود، خیلی تلویزیون تماشا می ۷ - ۶ من از بچگی و زمانی که های بازرگانی را به آسانی حفظ ‌ دادم، این بود که تمام پیام ‌ جالبی که انجام می دقیقه ۱۰ ، کردم. طوری که اگر ما بین یک فیلم ‌ کردم و همزمان لبخوانی می ‌ می کردم! من ‌ ها را حفظ بودم و تکرار می ‌ شد، من تمام آن ‌ آگهی بازرگانی پخش می کردم و ‌ ها را با دقت به جزئیات مانند حرکت لب بازیگران تماشا می ‌ حتی فیلم به صداگذاری خیلی توجه داشتم. مثال اگر فیلم آمریکایی بود و صدای آلمانی دادم و به ‌ هایم را طور دیگری تکان می ‌ یا فارسی روی آن گذاشته بودند، لب زنم ‌ کردم. االن که در مورد این موضوع حرف می ‌ فارسی و آلمانی صحبت می دار است که چطور این کارها ‌ کنم، واقعا برایم عجیب و خنده ‌ و به آن فکر می توانستم به راحتی انجام دهم. از همان دوران بود که متوجه شدم چقدر ‌ را می دیدم، متوجه احساسم ‌ های بالیوودی را می ‌ به بازیگری عالقه دارم. وقتی فیلم ها حضور ‌ گفتم: «من باید هر طور شده در این فیلم ‌ شدم و با خودم می ‌ می داشته باشم». خب، از همانجا بود که میل به بازیگری در من شکل گرفت.

9

www . polmagazine . com

Powered by