POL Magazine no. 27 CANADA

شناسیم یک پدیده جهانی است که هر گوشه از ‌ که امروز می Starbucks در خارج از آمریکای Starbucks هیچ 1996 جهان را پُر کرده است؛ اما در سال شمالی وجود نداشت تا اینکه در جوالی اولین مکان در توکیو ژاپن افتتاح خارجاز آمریکای Starbucks دومین 1997 شد. بالفاصله پس از آن، در دسامبر المللی قهوه، ‌ با ورود به بازار بین Starbucks شمالی در فیلیپین افتتاح شد. هایی در بریتانیا، مکزیک و ‌ به گسترش خود ادامه داد و خیلی زود مکان ، شروع به خرید 2000 در این مرحله در اوایل دهه Starbucks استرالیا باز کرد. های قهوه برای افزایش دسترسی و ابزار تولید خود کرد. بهترین ‌ سایر شرکت بخشی از 2003 و قهوه پیت همگی تا سال Torrefazione Italia ، قهوه سیاتل فروشگاه در سراسر 7000 ً تقریبا 2004 شدند. همچنین تا سال Starbucks برند جهان وجود داشت.

حق امتیاز ندارد، آسان Starbucks انگیز که ‌ باور کردن این واقعیت شگفت McDonald's برخالف دیگر غول جهانی یعنی Starbucks نیست. هر شعبه از تحت یک قرارداد فعالیت Starbucks متعلق به شرکت مادر است و در در سراسر جهان در 2020 تا سپتامبر Starbucks شعبه از 32660 . کند ‌ می در طول زمان سراشیبی واضحی را Starbucks کشور وجود داشت. رشد 83 ها بر صنعت قهوه است. ‌ دهد که نشان دهنده تأثیر انفجاری آن ‌ نشان می غیرممکن است که انتظار داشته باشیم نرخ رشد در این سطح ادامه پیدا مکان جدید در سراسر جهان را در دهه 55000 خودش Starbucks نکند؛ زیرا آینده هدف قرار داده است. این شرکت در حال حاضر به بیش از یک میلیارد میلیارد دالری را در سال 2.3 دالر درآمد ساالنه رسیده است و درآمد نجومی به ثبت رسانده است. 2020 Starbucks تاریخچه و معنای لوگو ای ‌ در ابتدا به جای لوگو سبز نمادین فعلی، رنگ و تم قهوه Starbucks شروع Starbucks به شرکت، Howard Schultz داشت؛ اما پس از پیوستن ای را به سبز تغییر داد. ‌ رنگ قهوه 1987 به تغییر نام تجاری کرد و در سال منصوب شد. Starbucks در همان سال به عنوان مدیر عامل Schultz بخش طراحی لوگو ‌ های قدیمی دریایی الهام ‌ جالب است بدانید که کتاب به دالیلی منحصر به فرد است. مثال Starbucks بودند. لوگوی Starbucks همیشه ساده و پررنگ بوده است. این یک Starbucks اینکه فونت لوگو کند. ‌ است که نام تجاری را به وضوح برای مردم بیان می sans-serif فونت های استفاده شده برای لوگوی فعلی آن سبز و سفید است. ‌ همچنین رنگ سبز رنگ پس زمینه نماد ثروت، شفا و طبیعت است. سفید به عنوان نماد دهنده سادگی و تمیزی است. برای فرم لوگو ‌ شود که نشان ‌ اصلی استفاده می ترین ‌ همیشه از یک دایره استفاده شده است که یکی از رایج Starbucks ای شکل مرتب، ساده و ‌ اشکال در طراحی گرافیک است. یک لوگوی دایره پایان برای ‌ ای بی ‌ تواند به معنای مبارزه ‌ بهراحتیقابلتشخیص!همچنینمی دهنده دریا و سیاتل، ‌ رسیدن به اهداف باشد. پری دریایی با دو دم، نشان ای وجود ندارد که چرا از پری ‌ است. هیچ دلیل تایید شده Starbucks زادگاه استفاده شده است؛ اما بسیاری معتقدند که Starbucks دریایی برای لوگوی نشان دهنده رمز و راز، وسواس و اعتیاد است.

را متوقف Starbucks ای ‌ داستان افسانه 2008 با این حال رکود جهانی در سال Starbucks کرد. در حالی که اقتصادهای جهان پراکنده شدند و سقوط کردند؛ کننده ‌ بندد که رقمی خیره ‌ شعبه خود را می 600 هم در ماه جوالی اعالم کرد که ها و تعداد ‌ بود. اگرچه رکود اقتصادی در نهایت بخش قابل توجهی از فروشگاه گرفت؛ اما ثابت شد که این رکود Starbucks زیادی از مشاغل کارگران را از دوباره با کاهش رکود Starbucks گیر نبوده است. ‌ چیزی بیش از یک سرعت اقتصادی و بازگشت به چرخه اقتصاد شروع به بهبود و رشد کرد.

51

www . polmagazine . com

Powered by