POL Magazine no. 27 CANADA

ساز ى صورت با دکتر سارا قربانی ‌ جوان

drsaraghorbani

هاى زيبايى در سراسر جهان؛ مجله پُل در نظر دارد تا يك صفحه را به اين موضوع مهم اختصاص ‌ با توجه به رواج جراحى دهد. دكتر سارا قربانى، جراح پالستيك با ما در انجام اين رسالت همراه شد. او عضو انجمن جراحان پالستيك )است. تجربه هجده ISAPS ) و انجمن جراحان پالستيك بين الملل( ASPS )، انجمن جراحان پالستيك آمريكا( ISAPS ايران( سال جراحى پالستيك در ايران و يك سال ونيم در قطر را دارد. او اكنون ساكن دوحه در قطر و مشغول به كار است.

خواهد ‌ با این حال، بیمار اغلب به دنبال تغییرات ظریف است یا فقط می های جراحی و غيرجراحی اغلب به صورت ‌ سرعت روند پیری را كم کند. روش گیرند. ‌ مكمل برای به دست آوردن بهترین نتیجه مورد استفاده قرار می توانند مکمل و بهبود دهنده نتايج عمل جراحی ‌ های غيرجراحی می ‌ درمان باشند در حاليكه توسط بسیاری از بیماران برای به تاخیر انداختن جراحی شوند. ‌ استفادهمی های سرپايى ‌ بیماران گاهى مردد هستند که زیر تيغ جراحى بروند و با روش های غیرجراحی و ‌ تر هستند. ولى بايد توجه داشت كه روش ‌ در مطب راحت سازی جراحی در ‌ های جوان ‌ بخشى برای روش ‌ سرپايى نباید جایگزین رضايت نظر گرفتهشوند.

هايى که در شماره قبل مجله پُل در مورد رعايت رژيم مناسب ‌ بعد از توصيه پردازيم. ‌ هاى جوانسازى پوست مي ‌ مراقبت پوست داشتیم؛ به توضيح روش سازی صورت وجود دارد. ‌ های جراحی و غیرجراحی زیادی برای جوان ‌ روش تشخيص در مورد اینکه کدام روش برای هر بیمار خاص نتيجه بخش است، تر ‌ های جراحی تهاجمی ‌ بخشی از هنر پزشکی است. درست است كه روش توانند تغییرات بيشتر و با ‌ تر هستند، اما اغلب می ‌ و با زمان بهبودى طوالنی ترى ایجاد کنند و به طور کلی برای بازگرداندن شلی وافتادگى بافت نرم و ‌ دوام هاى ‌ شوند. در افرادى كه واضحا نياز به جراحى دارند روش ‌ پوست استفاده می شوند بلكه گاهى ‌ بخش نمی ‌ غيرجراحى به تنهايى منجر به نتيجه رضايت ها استفاده كرد. ‌ شود از آن ‌ عنوان مكمل جراحى می ‌ به

48

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by