POL Magazine no. 27 GEORGIA

فیلم درباره شادی و احساس خوب ها شادی بر مشکالت پیروز ‌ العاده وجود دارد که در آن ‌ سینما همچون یک آینه اجتماعی، بازتاب مبارزه ما برای شاد بودن نیز بوده است. چند فیلم خارق آل هستند. در تاریخ سینما، ‌ ها برای باال بردن عزت نفس شما ایده ‌ دهند. آن ‌ هایی هستند که به شما احساس خوبی می ‌ های شاد و مفرح آن ‌ شود. فیلم ‌ می ایم؛ اما قبل از شروع، قصد داریم معنای مفهوم ‌ ها را انتخاب کرده ‌ ترین ‌ اند. ما تعدادی از موفق ‌ اند که به جنبه روشن زندگی توجه داشته ‌ تولیدات زیادی بوده شادی را توضیح دهیم. شادی به عنوان یک حالت عاطفی مرتبط با رفاهی که در هنگام رسیدن به یک هدف دلخواه یا احساس برآورده شدن احساس تعریف توان این مفهوم را در یک فیلم ارائه کرد؟ ‌ شود. خب، چگونه می ‌ می

Love Actually 2003

های رمانتیک تاریخ است. کارگردان آن فیلمی ‌ ترین کمدی ‌ این فیلم یکی از کاریزماتیک های عاشقانه افراد در سنین مختلف در هم تنیده شده ‌ را تولید کرد که در آن داستان یابند؛ در حالی که برخی دیگر ناگزیر منجر ‌ ها واقعا خوب خاتمه می ‌ است. برخی از آن شوند. در واقع، تعدادی داستان متضاد وجود دارد که ما با اکثر ‌ به دلشکستگی می کنیم. در پایان هر داستان عاشقانه، شاهد پیروزی، ‌ ها همزادپنداری می ‌ شخصیت مهربانی، تالش و فداکاری برای رسیدن به خوشبختی هستیم. ما شور و شوق عاشق بودن را می بینیم. «خوشبختی تنها زمانی واقعی است که به اشتراک گذاشته شود».

The pursuit of happyness 2006

دهد. در ‌ کارگردان فیلم تالش طوالنی یک فرد برای ثبات مالی را به ما نشان می هایی قرار بگیریم که به شدت ‌ توانیم در موقعیت ‌ های خاصی از زندگی ما می ‌ زمان پذیر باشیم. این فیلم به ما یادآوری می کند که ما باید به دنبال ثروت خود ‌ آسیب کند که ما سازنده ‌ های خود را خلق کنیم. در واقع به ما یادآوری می ‌ باشیم و فرصت سرنوشت و رفاه خود هستیم.

76

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by