POL Magazine no. 27 GEORGIA

دانید؟ ‌ ترین هایالیت زندگی کاری خود را چه می ‌ مهم ترین هایالیت زندگی من صبر، تالش و ادامه دادن در تمام شرایط ‌ مهم ام بوده است تا در مسیر خود بمانم؛ چون در تمام کارها ممکن است ‌ زندگی رو شویم. ‌ های زیادی رو به ‌ با باال و پایین هایی دارد؟ ‌ به نظرتان فعالیت یک هنرمند در ایران و خار ج از ایران چه تفاوت به نظر من فعالیت یک هنرمند در ایران و خارج از کشور، به رشته هنری بستگی دارد. مثال در زمینه فشن با وجود مشکالت پیش رو، عکاسان و برداران خیلی خوبی داریم که قادر هستند با همکاران خود در خارج از ‌ فیلم های ‌ کشور رقابت داشته باشند. پس اگر واقعا عاشق هنرتان باشید، سختی کنید بهترین خود باشید. ‌ گیرید و سعی می ‌ مسیر را یک چالش در نظر می دهند. در واقع هنرمندان ‌ در کشورهای خارجی به هنر اهمیت بیشتری می تر رشد ‌ توانند خودشان را معرفی کنند و در نتیجه سریع ‌ تر می ‌ راحت کنند. به نظر من به خاطر فضایی که در آن هستیم، هنرمندان سرسختی ‌ می توان درک کرد. ‌ داریم و این را بعد از رویارویی با هنرمندان خارجی می

توانند از اینستاگرام برای ‌ کنید عکاسان و هنرمندان چطور می ‌ فکر می پیشرفت و دیده شدن کمک بگیرند؟ در ایران اینستاگرام بهترین فضا برای دیده شدن است. اگر آن را یک توانید درآمد داشته باشید و در کنار آن ‌ ویترین در نظر بگیرید، حتما می تان را دنبال کنید ‌ توانید رقبا، همکاران و منابع الهام ‌ دیده شوید. از طرفی می تا به روز باشید. سازد؟ ‌ ای را می ‌ از نظر شما چه فاکتورهایی یک عکس خوب و حرفه ای است که اثر ثبت ‌ ای، وابسته به لحظه ‌ ثبت یک عکس خوب و حرفه شود. در قدم دوم نور و سوژه مهم است تا نمایش عکس به خوبی ‌ می دهد بسیار ‌ اجرا شود. در نهایت داستان و مفهومی که عکس ارائه می مهم است. البته فاکتورهای دیگری هم وجود دارد؛ اما این موارد برای من ارجعیت دارند. الگوهای شما در عکاسی و هنر چه کسانی هستند؟ را Mario Testino و Steven Klein الگوی خاصی در کار ندارم؛ اما کارهای کنم. ‌ دنبال می به کسانی که به عکاسی و هنر عالقه دارند و دوست دارند در این حرفه هایی دارید؟ ‌ موفق شوند چه توصیه در این کار تجربه بسیار مهم است. شما مدام باید عکس بگیرید و ببینید. اگر این کار را انجام دهید، به مرور زمان مسیر کاری و هنری خود را پیدا کنید. فقط کافی است که پایبند مسیر باشید و دست از تالش برندارید. ‌ می نظرتان درباره مجله پُل چیست؟ ای به ‌ کنم و خوشحال هستم که همچنین رسانه ‌ از مجله پُل تشکر می های ‌ زبان فارسی وجود دارد تا هنرمندان بهتر دیده شوند. به امید موفقیت بیشتر برای شما.

آیا فعالیت در عرصه هنر واقعا درآمدزا است یا باید فقط به عنوان تفریح در نظر گرفتهشود؟ رسد و چیزی که یک هنرمند را به درآمد ‌ هنر به تنهایی سخت به درآمد می ای از ابزاری است که برای ‌ و حرفه ‌ رساند، تخصص در استفاده درست ‌ می کند. در اصل این حرفه هنرمند است که درآمدزایی ‌ خلق اثر استفاده می کند. در کل داشتن درآمد از هنر وابسته به خود هنرمند و فضا است. ‌ می خیلی از هنرمندان زمانی که در قید حیات بودند، در فقر کامل به سر های میلیاردی پیدا کرد. پس هنر ‌ بردند و آثارشان بعد از فوت، قیمت ‌ می و بیزینس دو مقوله کامال جداست که هر دو را باید یاد گرفت. به نظر من بهتر است به عنوان تفریح به آن نگاه شود و بیزینس را در کنار آن هنر شکل داد.

33

www . polmagazine . com

Powered by