POL Magazine no. 27 UK

کنید؟ ‌ های آموزشی هم برگزار می ‌ آیا شما دوره های ‌ کنم. دوره ‌ های آموزشی به دو صورت برگزار می ‌ بله، دوره های آنالین که از سراسر دنیا ‌ حضوری در دفتر استانبول و دوره هنرجو دارم. آیا به جز طراحی لباس در زمینه دیگری هم فعالیت دارید؟ های دیگر مرتبط با مد و فشن فعالیت ‌ به جز طراحی لباس، در حوزه دهم و ‌ کنم. در واقع تولیدات برندهای دیگر را در ترکیه انجام می ‌ می در تیم برگزارکننده فشن شوها و مسابقات مدلینگ حضور دارم.

بخش در زمینه طراحی لباس معرفی کنید. ‌ چند منبع مفید و الهام ها اطالعات به دست آورند، ‌ های زیادی وجود دارد که طراحان بتوانند از آن ‌ وبسایت ، از طرفی Vogue و ELLE های مد را دنبال کنند؛ مانند ‌ ترندها را بشناسند و هفته Open AI ترین آن ‌ گیرند که مهم ‌ اخیرا از هوش مصنوعی برای طراحی لباس کمک می ،The Devil Wears Prada، House of Gucci هایی همچون ‌ است. فیلم و Phantom Thread، Dior and i، Yves Saint Laurent، Personal Shoper کنم. ‌ را برای دیدن پیشنهاد می The first Monday in may

azadeh.pourakbar

اگر کسی بخواهد طراح لباس شود، از کجا باید شروع کند؟ اولین قدم برای شروع هر کاری آموزش است. اگر کسی بخواهد طراح لباس شود، در ابتدا باید آموزش ببیند و کم کم تجربه کسب کند. هاییدارید؟ ‌ به کسانی که دوست دارند طراح لباس شوند چه توصیه کنم این رشته را آموزش ببینند و در کنار طراحان دیگر ‌ توصیه می تجربه کسب کنند. سعی نکنند عین شخص دیگری باشند و راهی را بروند که دیگری رفته است. در این مسیر استمرار و پشتکار داشته باشند و جا نزنند. در واقع آنقدر ادامه دهند که به هدف خود برسند. نظرتان درباره مجله پل چیست؟ با ۲۰۱۹ خیلی ممنونم که من را الیق مصاحبه دانستید. من از سال مجله پُل آشنا شدم و افتخار همکاری داشتم. من به عنوان مجری Ipekyol، مد و فشن در مقابل دوربین قرار داشتم و برندهای را توضیح دادم. خوشحال هستم که بعد از پنج Machka و Twist سال در خدمت شما بودم و خیلی ممنونم.

alfazzo

31

www . polmagazine . com

Powered by