POL Magazine no. 27 UK

به 1950 در سال Swarovski پدیا برند ‌ با توجه به اطالعات موجود در ویکی افکت «شفق قطبی» را توسعه داد. توسعه این افکت به Dior همراه با سکوی پرتابی برای تبدیل نام این برند به برندی معروف و جهانی تبدیل شد. را نشنیده Swarovski پس از ارائه شفق قطبی دیگر کمتر کسی بود که نام کمانی و ‌ درخشش رنگین Swarovski های ‌ باشد. این افکت به کریستال های ‌ در مدل Swarovski های ‌ به بعد کریستال 1970 بخشید. از دهه ‌ براقی می شود. همچنین ‌ دیده می Louis Vuitton و D&G، Chanel طراحان برتر از جمله ای و تورمانند هم حسابی در نقطه توجه قرار گرفتند. ‌ کریستال پارچه ای در اتریش افتتاح کرد و محصوالت خود را ‌ موزه ۱۹۹۵ در سال Swarovski در آن به نمایش گذاشت.

اکنون در نسل پنجم تجارت Swarovski بد نیست بدانید که برند محبوب هزار نفر کارمند دارد. تجارت عمده این برند ۲۵ خانوادگی خود است و بیش از های ‌ های تکی به صنعت و ایجاد کریستال ‌ در دو بخش تولید و فروش الماس ها و دکوراسیون منزل در ‌ صیقل داده شده برای ساخت جواهرات، مجسمه این قابلیت را داشتند که Swarovski های تولیدی ‌ حال انجام است. کریستال ها ‌ با شکست نور، رنگین کمان زیبایی را درست کنند. شرکت از این کریستال های ‌ در تولید کت که با نوع خاصی از فلز تلفیق شده بود، استفاده کرده و کت های پالتویی این کمپانی که در آن از کریستال و ‌ زیبایی تولید کرد. یکی از پارچه نمود. ‌ ها را مانند یک رنگین کمان زیبا می ‌ شد، لباس ‌ نوعی روغن استفاده می با شرکت فیلیپس قراردادی منعقد کرد که ۲۰۰۷ در سال Swarovski کمپانی برای این شرکت لوازم الکتریکی با تزئینات کریستال تولید کند که از آن جمله نیز به ۲۰۰۸ توان به چندین مدل حافظه جانبی و هدفون اشاره کرد. در سال ‌ می هایخودرادرزیباسازیوسایلمختلف ‌ سیمرسیدوکریستال ‌ تولیدبلوتوثبی هزار ۲۵ از جمله یک خودرو بنز به کار برد. این شرکت با داشتن بیش از گیرد. محصوالت ‌ کارمند، سفارشات بزرگی از هنرمندان برای برش الماس می جوایز زیادی را در کشورهای مختلف نصیب خود کرد که نشان Swarovski در بین مشتریان بود. Swarovski دهنده استقبال جهانی و محبوبیت

در صنعت طال و جواهرات چیست؟ Swarovski کارایی کریستال برای ساخت انواع جواهرات در این صنعت استفاده Swarovski از کریستال ای بسیار وسیع ‌ توان گفت کاربرد این بلور شیشه ‌ شود. در واقع می ‌ می شود. ترکیب ‌ های متفاوتی از ساخت جواهرات را شامل می ‌ است و جنبه های ‌ های قیمتی کالکشن ‌ با فلز طال و نقره و سنگ Swarovski های ‌ کریستال آورد که چه به لحاظ ظاهری و چه به لحاظ ‌ فردی را به وجود می ‌ زیبا و منحصربه در هر نوع زیورآالتی Swarovski های ‌ مادی ارزشمند هستند. کاربرد کریستال از ساعت گرفته تا گردنبند، دستبند، انگشتر و گوشواره جذابیت خاص برای Swarovski خودش را دارد و همین امر موجب محبوبیت جواهرات خریداران طال شده است.

25

www . polmagazine . com

Powered by