POL Magazine no. 27 UK

تفریحات الناز در اوقات فراغت چیست؟ ها ‌ کردن را خیلی دوست دارم. در واقع چون در هند بیشتر وقت ‌ من سفر دهم وقتی کاری ندارم، به آلمان ‌ ام دورم، ترجیح می ‌ تنها هستم و از خانواده روم. در هند هم وقتی ‌ و آمریکا سفر کنم. گاهی هم با دوستانم به سفر می روم و در ‌ خوانم. گاهی به سینما می ‌ کار زیادی نداشته باشم، بیشتر کتاب می بینم. ‌ خانه سریال می حس خود را نسبت به بالیوود در یک جمله بیان کنید. " من واقعا It's a love and hate relationship" اگر بخواهم به انگلیسی بگویم عاشق بالیوود هستم؛ چون همیشه برایم آرزو بوده و حاال شغل من است. با گیرد ‌ کند و انرژی از من می ‌ ام می ‌ اوقات به قدری اذیت و خسته ‌ این حال گاهی ام! در واقع نفرت و عشق را همزمان ‌ کنم که از آن متنفر شده ‌ که احساس می کنم. ‌ تجربه می تان به حقیقت پیوسته است؟ ‌ تا به حال کدام یک از آرزوهای کودکی است. مثال اینکه آرزویم بود وارد بالیوود شوم ‌ خیلی از آرزوهایم محقق شده و با سلمان خان و شاهرخ خان بازی کنم. همچنین پیش از اینکه به هند بود که عاشقش Mani Mahrotra بروم، یکی از طراحان لباس محبوب من بودم. هنگامی که برای سریال «تهران» با لباسی از برند آلمانی به نیویورک سر هایش ‌ پروژه رفته بودم، به من گفت که خیلی دوست دارد یک بار یکی از لباس ام که ‌ را بپوشم. واقعا برایم لحظه افتخارآمیزی بود و دیدم به جایی رسیده خواهند با من کار کنند. از دیگر آرزوهایم همکاری با ‌ این افراد خودشان می کنندگان دنیا است و تمام کارهایی که ‌ ترین تهیه ‌ بود که یکی از بزرگ KaranJohar Dharma Production عاشقشان بودم را او تهیه یا کارگردانی کرده بود. وقتی هم و… آهنگ بخوانم Anil Kapoor از من خواست که با Jugjugg Jeeyo در پروژه ها روزی آرزوهای من ‌ بخش بود؛ چون همه این ‌ و بازی کنم، برایم بسیار لذت بودند که حاال برآورده شدند. کنید؟ ‌ اگر به عقب بازگردید، باز هم بازیگری را انتخاب می صد در صد. من عاشق بازیگری، فیلم، سریال و کارم هستم. البته احتمال دانستم چقدر فعالیت در بالیوود سخت است، شاید ‌ داشت که اگر زودتر می شدم. ‌ آمدم (با خنده) اما در کل حتما بازیگر می ‌ به اینجا نمی دوست دارید در پنج سال آینده چه جایگاه شغلی داشته باشید؟ تر شوم. از طرفی مدیربرنامه من ‌ دوست دارم از جایگاه االنم بهتر و موفق توانم خوب باشم و با ‌ آنجلس هم می ‌ کند که من در لس ‌ همیشه فکر می ایم. بنابراین ‌ ریزی برای هالیوود کرده ‌ هایی مثل «تهران» شروع به برنامه ‌ پروژه بینم. ‌ در پنج سال آینده خودم را در هالیوود نیز می تواند اقدام کند؟ ‌ اگر کسی بخواهد وارد صنعت بالیوود شود، چگونه می دانم (خنده) چون واقعا ورود به بالیوود سخت است و درواقع هیچ ‌ نمی آژانسی وجود ندارد و هرکس باید راه خودش را پیدا کند. به قول مادرم راه به بالیوود پیدا کردن، کار حضرت فیل است! دانندچیست؟ ‌ توصیه شما به کسانی که آرزو دارند بازیگر شوند و آن را رویا می گفتمکهخوشگلهستم ‌ باید ر وی خودتان کار کنید. من هم همیشه با خودم می توانند روی من صداگذاری کنند و اصال نیازی نیست ‌ ها می ‌ شوم! آن ‌ وبازیگر می زبان و رقص را یاد بگیرم؛ اما متوجه شدم که خیلی باید روی خودم کار کنم و بازیگری کار بسیار سختی است. حتی باید درس بازیگری را بخوانید و یک ها آرزو دارند بازیگر شوند و چرا باید از بین ‌ بازیگر خوب باشید. چرا که خیلی سال اول را باید روی خودتان کار کنید تا ۱۰ ها تو را انتخاب کنند؟ بنابراین ‌ آن بتوانید به جایی برسید.

شعار الناز در زندگی چیست؟ . Good, better, best, never let it rest ام: ‌ در اینستاگرام هم این شعار را نوشته . معنی این جمله به فارسی Till your good is better and your better is best شود: «خوب، بهتر و بهترین. هرگز اجازه نده از حرکت بایستد. تا زمانی ‌ می که خوب تو بهتر و بهتر تو بهترین شود». من واقعا به این ایمان دارم که ما توانیم بهترین باشیم. ما باید هر روز تالش کنیم تا به بهترین ‌ وقت نمی ‌ هیچ که God Growing Glowing خودمان تبدیل شویم. شعار دیگرم این است: شود: «خدا، رشد، درخشیدن» این هم بسیار برایم مهم است. ‌ به فارسی می همیشه ایمانم، رشد کردن و درخشیدن برایم در زندگی مهم بوده است.

نظرتان درباره مجله پُل چیست؟ ها ‌ ای اصال برای ایرانی ‌ مجله پُل را خیلی دوست دارم؛ چون ما چنین مجله ای است و با ‌ ایرانی است که واقعا حرفه ‌ نداشتیم. در واقع پُل تنها مجله کند. ایرانیان به خاطر مشکالت کشورمان، ‌ ها و هنرمندان خوب کار می ‌ انسان ها ‌ اند؛ بنابراین زنده نگه داشتن مجله طی سال ‌ دور تا دور دنیا پخش شده کنم. ‌ در بهترین حالت خود مطمئنا کار آسانی نیست و من به شما افتخار می م. ممنون که از ‌ ا ‌ خیلی خوشحال هستم و مفتخرم که با شما همکاری کرده من دعوت کردید تا این مصاحبه قشنگ را با مجله پُل داشته باشم.

21

www . polmagazine . com

Powered by