POL Magazine No. 22 Turkey

آیا صحبت یا پیامی برای هواداران خود دارید؟ سپاس فراوان داریم از تمام طرفداران عزیزمان که همیشه در کنارمان هستند و رابطه نزدیکی با هم داریم. این عشقی که به شود و ما هر روز با توان ‌ دهند، انرژی مثبتی در وجودمان می ‌ ما می توانیم باالترین کیفیت را در کارهایمان ایجاد کنیم تا ‌ بیشتری می جبران محبت کرده باشیم.

تان چیست؟ ‌ فراغت و عالیق ‌ سرگرمی و تفریحات شما در اوقات برای تامین نقاشی و پرواز با پاراگالیدر ؛ چرا که او خلبان پاراگرایدر است. ساز زدن، دورهمی با دوستان و حضور در محافل هنری هم برای تامین و هم برای من اوقات فراغت ‌ توانیم به این موارد اضافه کنم. ‌ خوبی را ایجاد کرده است. رانندگی هم می تان چیست؟ ‌ بزرگترین آرزوی آرزوی هر دو ما برگشتن به کشور عزیزمان ایران است. ای دارید؟ ‌ به کسانی که آرزو دارند خواننده مشهوری شوند چه توصیه اول از همه اینکه باید تخصص داشت و هر روز بیشتر تمرین کرد؛ اما در کنار آن، باور داشتن به مسیر، ناامید نشدن، صبور و مقاوم بودن، گذشت داشتن و عشق ورزیدن خواهم به آهنگ خودمان، یعنی «باور یعنی شک بی ‌ را باید اضافه کنیم. در ادامه می روم، اراده و عمل به خاطر هدف، یعنی تو هر شرایطی ‌ شک، یقین به این که تا تهش می ادامه سفر» اشاره کنم.

نظرتان درباره مجله پُل چیست؟ ها ‌ اید و به همه جنبه ‌ شما بسیار ریزبینانه سواالت را مطرح کرده هایمان ادا ‌ اید و ما امیدواریم بتوانیم حق مطلب را با جواب ‌ پرداخته کرده باشیم. واقعا خسته نباشید. باریکال به مجله پُل که این کار ریزی، با توجه به ‌ بسیار سخت، یعنی تهیه مطلب برای چاپ و برنامه ای ‌ شرایط خارج از ایران را همیشه انجام داده است. شما یک رسانه نشین هستید تا بتوانند اخبار هنری را دنبال کنند. ‌ برای ایرانیان خار ج همیشه پُر انرژی و موفق باشید.

13

www . polmagazine . com

Powered by