POL Magazine No. 22 USA

تغییر در دکوراسیونخانه راهیبرایکمکبهمقابلهباافسردگی

«واال بازیار » با نام مستعار «والو» یک بالگر موفق در حوزه دکوراسیون داخلی کم با موفق ‌ اش آغاز کرد و کم ‌ و معماری است که فعالیت خود را بنا بر عالقه تصمیم گرفت این کار را به صورت Valooland بودن پیج اینستاگرام خود یعنی ای انجام دهد. واال در این شماره از پُل، درمورد تغییر در دکوراسیون خانه، ‌ حرفه راهی برای کمک به مقابله با افسردگی و تغییرات حال خوب کن در دکوراسیون خانه با ما صحبت خواهد کرد.

valoo_land

ایم،همینموضوعباعث ‌ در ماه های اخیر همه ما با اخبار بد و ناگواری درگیر بوده شود. ‌ ها و اضطراب و در نتیجه افسردگی در بسیاری از افراد می ‌ ایجاد نگرانی ‌ خواهیم نگاهی به تاثیر دکوراسیون و ایجاد تغییرات کوچک در خانه، ‌ امروز می ای و کاهش اضطراب داشته باشیم. خانه، ‌ های دوره ‌ برای جلوگیری از افسردگی های ذهنی و جسمی است و گاهی ‌ محلی امن و آرام برای آسودگی از خستگی تواند احساس بسیار خوبی در ما ایجاد کند. ‌ تغییرات هر چند کوچک در آن می برای ایجاد تغییرات مثبت، این چند پیشنهاد را به خاطر بسپارید زیرا بسیار در دسترس و مقرون به صرفه هستند.

توانیم ‌ ها یکی از عوامل تزریق شادی و انرژی به فضای خانه هستند. می ‌ رنگ ها ‌ ها در اکسسوری ‌ های پر انرژی مثل نارنجی و زرد برویم و از آن ‌ به سراغ رنگ های دکوری، آثار هنری و صنایع دستی مثل ‌ های مبل، مجسمه ‌ مثالدر کوسن یک تابلوی نقاشی استفاده کنیم. کنید دقت ‌ هایی که در اتاق خواب استفاده می ‌ همچنین بهتر است به رنگ های سرد و خنثی مثل طوسی و خاکستری و ‌ کنید زیرا استفاده زیاد از رنگ تواند اثرات منفی بر ‌ های تیره و با غلظت باال مثل مشکی و قرمز می ‌ یا رنگ های روحی افراد داشته باشد. ‌ حالت

58

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by