POL Magazine No. 22 USA

نظرتان درباره طراحان ایرانی چیست؟ کنم تا آنجایی که به من معرفی ‌ من کار طراحان لباس ایرانی را دنبال می شوند و پیگیر خالقیتشان هستم و باید بگویم که خیلی دوستشان ‌ می های ایرانی استفاده ‌ زنند؛ حتی اگر از طرح ‌ دارم؛ چرا که بسیار مدرن طرح می شود، بسیار مدرن و خالقانه هستند. برایم جالب است که طراحان ایرانی از بخش و ‌ تر هستند و همین برای من الهام ‌ طراحان جوان آمریکا بسیار خالق بخش است. ‌ لذت هایاجتماعیچقدر در پیشرفتکارتانتاثیر داشتهاست؟ ‌ بنظرتانشبکه ترین ابزار برای مارکتینگ ‌ به نظر من اینستاگرام درحال حاضر یکی از مهم درصد مشتریانم را از طریق اینستاگرام به ۸۵ توانم بگویم که ‌ است و می توانید کار خود را ‌ ام. در واقع این پلتفرم جایی است که شما می ‌ دست آورده های اجتماعی، کسی بتواند در بازار به ‌ کنم بدون شبکه ‌ عرضه کنید و فکر نمی خواهد برسد. ‌ جایگاهی که می

شوند،چیست؟ ‌ خواهندواردحرفهطراحیلباس ‌ شمابهکسانیکهمی ‌ توصیه ترین و ‌ رسد، یکی از سخت ‌ به نظرم طراحی لباس، با اینکه ساده به نظر می ها در بازار کار است؛ چرا که هم موفق شدن در آن بسیار ‌ ترین رشته ‌ پُررقابت دشوار است و هم اینکه شما باید خودتان را وقف این کار کنید. من همیشه گذاری کنید و هم ‌ کنماگر آمادگیدارید،هماز نظر مالیدر کار سرمایه ‌ توصیه می از نظر زمانی، فکری، روحی و زندگی، خودتان را وقف کار کنید تا بتوانید تجارت خواهید یک شاخه از طراحی لباس را بگیرید ‌ خود را داشته باشید. اگر که می توانید طراحی لباس بخوانید و در یک ‌ و کار کنید و موفق شوید، به راحتی می ای کنید؛ به عنوان مثال خود را معطوف به الگوسازی کنید ‌ شاخه خود را حرفه های مختلف کار کنید، یا به عنوان استایلیست باشید و یا در ‌ و با کمپانی ساعت کار کنید ۸ توانید روزانه ‌ قسمت مارکتینگ کار کنید؛ در این صورت می خواهید برند خود ‌ و از زندگی هم لذت ببرید، مانند هر شغل دیگری؛ اما اگر می را داشته باشید، باید از همه نظر خودتان را وقف کنید. کنید؟ ‌ مندانبرگزار می ‌ های آموزشی هم برای عالقه ‌ آیاشمادوره من در دوره پاندمی به علت اینکه مقداری خلوت بودم، کالس آنالین برای کردم و چون تجربه کار و درس در ایران و ‌ مندان در ایران برگزار می ‌ عالقه کردم در ایران وجود ندارد آموزش ‌ آمریکا را داشتم، آن دروسی که احساس می های مفیدی هم بودند. باید بگویم که در یک سال بیش از ‌ دادم، که دوره ‌ می هایی که وجود دارد، ‌ ام، ولی در حال حاضر به علت گرفتاری ‌ هنرجو داشته ۴۵۰ دهیم و هنرجویان ‌ به صورت آفالین دروس را در اختیار دانشجویان قرار می کنند. معموال ماهیانه ‌ گیرند و دوره را تهیه می ‌ مند باشند، تماس می ‌ اگر عالقه دهم، در ‌ دانشجو از ایران داریم؛ در حال حاضر که در کالج درس می ۷ نزدیک به سازی دروس آنجا برای تدریس به هنرجویان ایرانی هستم. من دو ‌ حال آماده درس در دانشگاه به عهده دارم که بسیار کلیدی هستند، دوره کوتور که همان دوخت سطح باال است و دیگری فیتینگ که در واقع ایرادگیری لباس است. ‌ خواند بهتر است با این مباحث آشنا باشد. ‌ هر شخصی که طراحی لباس می هاییبایدداشتهباشد؟ ‌ ایلباسچهویژگی ‌ به نظرتان یک طراح حرفه شناس ‌ ام که به نظر من طراح لباس قبل از هر چیزی، باید روان ‌ منهمیشهگفته ‌ خوبی باشد. حال چه بخواهد طراحی کند، چه بخواهد استایلیست باشد و... مهم این است که بتواند مخاطب را روانشناسی کند و حالت رضایت را در طرف ایجاد کند و این احتیاج به دقت و روانشناسی دارد؛ حتی اگر بخواهید های بزرگ هم کار کنید اینکه بتوانید بازار و جامعه هدف را ‌ برای کمپانی تر است. ‌ های درست و اصولی کنید از همه چیز مهم ‌ بشناسید و طراحی مجلهپُلچیست؟ ‌ نظرتاندرباره کنم و با خیلی افراد از طریق ‌ من خیلی وقت است که مجله پُل را دنبال می ام. مطالب مجله پُل همیشه ‌ ام و همیشه لذت برده ‌ مجله شما آشنا شده برای من مفید بوده و مطمئن هستم که برای بقیه هم مفید است.

تان چیست؟ ‌ اهداف بزرگ شما در شغل ترین هدف من در کار این است که بتوانم برند خودم را گسترش دهم ‌ بزرگ ها را در فروشگاه معتبر انجام دهم. به نوعی ‌ و در واقع پخش و توزیع لباس های بزرگ و معتبر هدف من است که برای آن ‌ فروش عمده به فروشگاه ریزی هم دارم. ‌ برنامه حرفهشماچیست؟ ‌ ترین قسمت ‌ ترینوسخت ‌ جذاب ترین قسمت کار برایم طراحی و خالقیت است؛ آنجا که هیچ چیز ‌ جذاب دست و پاگیری وجود ندارد و یا برای مشتری طراحی با خصوصیات خاصی کنیم برای دل خودمان و طرح را به نتیجه ‌ در کار نباشد و ما فقط طراحی می شود، باالترین حس رضایت به ‌ رسانیم؛ در این شرایط وقتی کار تمام می ‌ می گویم این است ‌ آموزانم می ‌ دهد؛ اما چیزی که همیشه به دانش ‌ من دست می هایی است که نظریات مختلف ‌ ترین بخش کار، سر و کله زدن با آدم ‌ که سخت کنند. ‌ کار کردن را کمی مشکل می ‌ و خصوصیات اخالقی خودشان را دارند و ترین بخش ارتباط با مشتری است و دوست دارم که آن را ‌ برای من سخت واگذار به اشخاص دیگری کنم و خودم پشت صحنه کار حضور داشته باشم.

43

www . polmagazine . com

Powered by