POL Magazine No. 22 USA

Jaeger LeCoultre و به Antoine LeCoultre توسط 1833 در سال Jaeger LeCoultre این برند هم زندگی ‌. های ساعت تاسیس شد ‌ دنبال تولید پینیون خود را مانند بسیاری از برندهای دیگر ساعت، در یک کارگاه کوچک حق ثبت اختراع 400 ، کالیبر داخلی 1200 با یک مرد آغاز کرد. با بیش از به عنوان یکی از بهترین Jaeger LeCoultre ، و صدها اختراع دیگر مدل ‌Reverso . شود ‌ سازی در جهان شناخته می ‌ های ساعت ‌ مارک به عنوان یک 1931 است که در سال Jaeger LeCoultre برجسته درواقع مخصوص بازیکنان Reverso . ساعت ورزشی عرضه شد ها در حین بازی به ساعت خود ‌ چوگان طراحی شده است تا آن آسیبنرسانند.

Patek Philippe Patek ، ها ‌ های ساعت سوئیسی و بهترین مدل ‌ در هر بحثی درباره مارک 1831 همیشه حرفی برای گفتن دارد. این شرکت در سال Philippe Patek, Czapek & Cie با نام Franciszek Czapek و Antoni Patek توسط ‌ تبدیل شود، مسیری Patek Philippe تأسیس شد و قبل از اینکه به طوالنی را طی کرد. این برند همیشه تالش کرده است تا بهترین ها ‌ های ساعت را که جهان تا به حال به خود دیده است بسازد. آن ‌ نمونه های مهم زیادی را به ‌ اولین ساعت مچی سوئیسی را ساختند و انقالب ساز ‌ به عنوان بهترین ساعت Patek Philippe وجود آوردند. بدون شک است که Nautilus ها ‌ ترین ساعت آن ‌ شود. معروف ‌ جهان شناخته می 1976 آغاز کرد و در سال Royal Oak زندگی خود را به عنوان پاسخی به گذاری بازار ‌ بدون توجه به نظرات شخصی، ارزش Nautilus . منتشر شد ها ‌ های سوئیسی در تمام دوران ‌ و...، باید به عنوان یکی از بهترین ساعت شناخته شود.

Audemars Piguet (دوستان دوران کودکی) تأسیس شد، به یکی از مشهورترین تولیدکنندگان Edward Piguet و Jules Audemars توسط 1875 که در سال Audemars Piguet های ‌ رسد که سنت ساخت ساعت ‌ سازانی با استعداد بودند؛ بنابراین منطقی به نظر می ‌ ساعت در جهان تبدیل شده است. هر دو بنیانگذار این برند، ساعت است که در نتیجه بحران کوارتز در Audemars Piguet ترین ساعت ‌ (بلوط سلطنتی) نمادین Royal Oak نفیس در تاریخ، متعلق به این برند باشد. بدون شک میلیمتری و هشت 39 اولین ساعت لوکس-اسپرت استیل تاریخ است که با دستبند یکپارچه، صفحه بزرگ Royal Oak . سازی ساخته شد ‌ صنعت ساعت سازی را متحول کرد و رقبای خود را به تکاپو انداخت. ‌ ضلعی، صنعت ساعت

32

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by