POL Magazine No. 22 USA

San Diego

هزار نفر ۲۹۵ میلیون و ۳ حدود جمعیت: هزار دالر ۸۰ میانگیندرآمدسالیانه: دالر ۲۳50 حدودا ماهی میانگین اجاره آپارتمان یک خوابه:

دیگوی آفتابی، یکی از بهترین جاهای آمریکا از لحاظ داشتن سواحل زیبا و ‌ سن آنجلس ‌ دیگو دومین شهر بز رگ کالیفرنیا پس از لس ‌ منحصر به فرد است. سن ‌ است. سواحل این شهر منظره اقیانوس آرام را در برابر خود دارند و انواع Mission Bay ها واقع شده است. پارک ‌ ها در نزدیکی آن ‌ ها و مغازه ‌ رستوران کیلومتر خط ساحلی دارد و بزرگترین پارک آبی در نوع ۴۳ دیگو، حدود ‌ در سن شود. ‌ خود محسوب می

Sacramento

هزار نفر ۱۸۶ میلیون و ۲ حدود جمعیت: هزار دالر ۶۵ میانگیندرآمدسالیانه: دالر ۱۶۰۰ حدودا ماهی میانگین اجاره آپارتمان یک خوابه:

در این فهرست آورده شده. اما اگر به دنبال Sacramento شاید تعجب کنید که چرا تواند ‌ یک جای نسبتا ارزان برای زندگی هستید، پایتخت کالیفرنیا انتخاب مناسبی می ) و Lake Tahoe( )، دریاچه تاهو wine country( باشد. نزدیکی نسبی به واین کانتری در کنار رقبایی که باالتر اشاره Sacramento . سواحل کالیفرنیا، از مزایای این شهر است های پایین زندگی، بازار کار سالم، زندگی ‌ شد، زرق و برق کمتری دارد. اما به خاطر هزینه های جوان و همچنین ‌ ) و تنوع جمعیتی، مقصد بسیاری از خانواده nightlife( شبانه ‌ هنرمندان است.

Santa Barbara

هزار نفر ۹۱ حدود جمعیت: هزار دالر ۷۹ میانگیندرآمدسالیانه: دالر ۲۶00 حدودا ماهی میانگین اجاره آپارتمان یک خوابه: شود، سانتاباربارا ‌ وقتی صحبت از شهرهای ساحلی جذاب می ها است. این شهر نه تنها در اکثر روزهای ‌ همیشه یکی از بهترین روز آفتابی در سال)، بلکه آب و ۲۸۳ سال آفتابی است (میانگین ها، بازارها، ‌ ای هم دارد. عالوه بر فروشگاه ‌ هوای سبک مدیترانه های تولید شراب متنوع، این شهر با طبیعت ‌ ها و کارگاه ‌ رستوران زیبا محاصره شده است. در واقع سانتاباربارا بین اقیانوس آرام قرار گرفته و هر طرف را که نگاه کنید، با Los Padres و جنگل شوید. ‌ نواز رو به رو می ‌ های چشم ‌ منظره

15

www . polmagazine . com

Powered by