POL Magazine No. 24 Turkey

ترین ویژگی یک اینفلوئنسر و فرد موفق در فضای مجازی، ‌ از نظر من مهم ها است. شما اگر ضعف ارتباط داشته ‌ کننده ‌ ارتباط قوی و دوستانه با دنبال ای باشید. ‌ توانید یک بالگر حرفه ‌ ها را ندانید، نمی ‌ باشید و سالیق و عالیق آن شود ‌ حتی این مسئله در تبلیغات هم تاثیرگذار است و به نظر باعث می ای به نظر برسید. در واقع اگر بخواهید با یک برند کار کنید، باید بدانید ‌ حرفه کننده ‌ که سلیقه مخاطبین شما چه چیزی است و این شناخت بسیار کمک های دیگر کنید. من وقتی ‌ است. در کنار آن شروع به فعالیت در پلتفرم فعالیت خود را در یوتیوب شروع کردم، فالورهایم زیادتر شد؛ چرا که با اخالق من آشنا شدند و فهمیدند چه شخصیتی دارم و ارتباط نزدیکی برقرار کردند.

موفق شدن در یوتیوب نیازمند صبر و تالش است و به یک بازه زمانی شناسیم، ‌ طوالنی نیاز دارد. افراد مطرح و موفقی که االن در این زمینه می اند. اگر چند ماه طول کشید و عدد رشد نکرد، ناامید ‌ ها ویدئو گذاشته ‌ مدت نشوید. در کنار آن داشتن کانال در تلگرام بسیار کمک کننده بود و خیلی هزار ۱۷ از افراد از طریق تلگرام، اینستاگرام من را پیدا کردند. من از یک ریلز های خارجی داشته باشید و باعث ‌ شود بیننده ‌ ها باعث می ‌ فالور گرفتم. این شود. شما ‌ شود و این دیده شدن باعث درآمد باال می ‌ رشد پیج شما می توانید درآمد دالری داشته ‌ ها آشپزی، بازی، تعمیرات و... می ‌ در تمام زمینه هایی را سراغ دارم ‌ باشید و حتی الزم نیست چهره شما دیده شود. من پیج میلیون بازدید دارند. ۴۰ که فقط دستشان مشخص است؛ اما های اجتماعی وقت بگذارید، اصال چیزی نیست که ‌ اینکه چقدر برای شبکه آدم بخواهد زمان خاصی را مشخص برایش مشخص کند و متفاوت است. خود سر ‌ به طور مثال ممکن است من هر نیم ساعت به صفحه مجازی کنند این را تایید کنند. ‌ کنم کسانی که در این زمینه کار می ‌ بزنم و فکر می

های من برنامه یوتیوب و تلگرام ‌ ترین عامل رشد دنبال کننده ‌ در واقع مهم تر شد و از آن زمان به ‌ ها شدم، ارتباطم عمیق ‌ بود. زمانی که وارد این برنامه ها دوست من شده ‌ ه ‌ کنند ‌ رفتم؛ چون دنبال ‌ ها را ده تا ده تا باال می ‌ بعد پله بودند. مردم شخصیت، واقعیت و اخالق من را دیده بودند. عالوه بر کار، گذرانیم و این باب ‌ زنیم، خوش می ‌ شرایطی درست شده که با هم حرف می دل مردم است.

45

www . polmagazine . com

Powered by