POL Magazine No. 24 Turkey

بنظرتان کدام رقص در دنیا زیباترین است؟ ها زیبا هستند. هر نوع موسیقی که ‌ من معتقدم همه رقص بخش شما برای حرکت دادن بدنتان باشد، هنـــری ‌ الهام ارزشمند است. داستان اولین باری که رقصیدید را به خاطر دارید؟ بزرگ شدن به عنوان یک ایرانی-آمریکایی با والدین مهاجر و شود ‌ رقصنده بودن، واقعا انتخاب من نبود. به شما گفته می که باید به مدرسه بروید، تحصیل کنید و شغلی داشته باشید. من هم همین کار را انجام دادم. من در سنین جوانی وارد امور مالی شدم و در کنارش به رقصیدن هم به عنوان رشته ورزشی ادامه دادم تا از عشق و میل خودم به رقص دور نباشم.

هایتاندر اینستاگرامتاثیرگذار هستید؟ ‌ کننده ‌ کنیدچقدر در زندگیدنبال ‌ فکر می زمانی که رقص را به دوستان و اطرافیان خود معرفی کردم، هدف اصلی من این بود که ها را با سبکی از رقص آفریقایی با حرکات آزاد و ‌ ها در رقص را بیشتر کنم و آن ‌ تجربه آن رقص سالنی آشنا کنم. چیزی که انتظارش را نداشتم این بود که دوباره عاشق رقص ایرانی های اجتماعی و بعد از ‌ هایم آشنا شوم. از طریق رسانه ‌ شوم و با فرهنگ، مردم و ریشه درخواست موسیقی ایرانی، شروع به دریافت درخواست آهنگ کردم و چیزی که متوجه کنندگان در کالس؛ بلکه در سراسر جهان بود. ‌ شدم، تاثیر ویدئوها نه تنها روی شرکت های ‌ کنیم، این است که مردم از طریق صفحه نمایش تلفن ‌ آنچه ما در کالس احساس می کردند. ‌ خود احساس شادی و آزادی می تان چیست؟ ‌ بزرگترین هدف شما در حرفه بزرگترین هدف من این است که به هر تعداد از مردم که بتوانم، الهام ببخشم تا برقصند. توانند در بزرگسالی ‌ ای ببینند یا نمی ‌ کنند که باید آموزش حرفه ‌ بسیاری از مردم فکر می ها درست نیست. الزم نیست یک رقصنده ‌ رقص را انتخاب کنند. هیچ کدام از این ای باشید تا از مزایای آن لذت ببرید. این نوعی ورزش و رهایی ذهن و جسم است. ‌ حرفه رقص چه تاثیری روی روحیه و زندگی شما گذاشته است؟ های تهران برقصم، برای اینکه همه آزاد باشند و هر ‌ آرزو دارم که بتوانم روزی در خیابان کاری که دوست دارند انجام دهند. عاری از قضاوت، درد و رنج آزاد هستند تا هر چه سال طول کشید تا شجاعت انجام کاری را پیدا کنم که واقعا من را 40 . خواهند باشند ‌ می های بعد از آن نباشم. ‌ کند و نگران قضاوت ‌ خوشحال می نظرتان درباره مجله پل چیست؟ با تشکر از مجله پل به خاطر توجه و وقت شما.

تان چه بوده است؟ ‌ بهترین و بدترین تجربه شما در مسیر شود ‌ رقص همیشه چیزی است که باعث خوشحالی من می کند. به همین ‌ ام را بهتر می ‌ و زمانی که ناراحت هستم، روحیه تصمیم گرفتم رقص ۱۹ دلیل است که در طول فراگیری کووید را به خانه بیاورم تا روحیه همه را باال ببرم و همه چیز از همان زمان شروع شد. الگوی شما در دنیای رقص کیست جنیفر لوپز احتماال بیشترین تأثیر را روی من داشته است. تماشای او از سنین بسیار پایین که از رقص به عنوان ابزار بخش بود. ‌ کند، بسیار الهام ‌ آزادی و صحبت استفاده می دادید؟ ‌ اگر رقصنده نبودید، چه کاری انجام می سال است 20 رقصم، از سه فرزند زیبا و همسرم که ‌ وقتی نمی کنم. ‌ ازدواج کردیم، مراقبت می نظر افراد خارجی درباره رقص ایرانی چیست؟ یک پروژه پُر شور و نشاط بود که در دوران FreebyShantel ‏ سختی، شروع به روحیه دادن به جامعه محلی خودمان کرد. چیزی که من انتظار نداشتم اتفاق بیفتد، این بود که در سراسر جهان پخش شود. ورود انواع مختلف رقص و آمیختن آن با موسیقی ایرانی، به سرعت به کار مورد عالقه من تبدیل شد.

29

www . polmagazine . com

Powered by