POL Magazine No. 24 Turkey

دانید؟ ‌ مهمترین هایالیت زندگی کاری خود را چه می آنجلس را ترک کردند؛ چرا ‌ درصد دوستان من لس ۹۰ زمانی که کرونا شد کرد و من یک خال بزرگی را ‌ که هر کس باید به نحوی زندگی خود را حفظ می حس کردم و تصمیم گرفتم برای یک مدت فاصله بگیرم و دور شوم. یک کرد. گفتند یک توده در گلو وجود دارد و در ‌ دردی در گلو من را اذیت می نهایت بعد از چند هفته متوجه شدم که هیچ چیز خطرناکی نیست؛ اما صدایم را چند هفته از دست دادم. آنجا بود که نقطه عطف زندگی اتفاق هایم خرج درمان شد. بسیار روزهای سختی بود. در طول ‌ افتاد. تمام پول گفت از خودت فیلم بگیر. شروع به ضبط در ‌ آن روزها یک صدایی به من می کردم ‌ نوشتم؛ اما فکر نمی ‌ ها می ‌ روزهای مختلف کردم و هم زمان هم شب ها کنار هم مجموعه شود. در روزهای مختلف ‌ ها و یادداشت ‌ این نوشته ها برایم نشانه بود تا ‌ کردم. انگار همه این ‌ کلوزاپ از خنده، گریه و… ضبط می از آمریکا نروم. با یکی از دوستان ژاپنی خودم تماس گرفتم که در ادیت بهتر ها به دلم ‌ سایت موسیقی معرفی کرد؛ اما آهنگ ‌ به من کمک کند. چند وب نشست. دقیقا در همان زمان من از یک آهنگساز درجه یک به نام ‌ نمی امید محرم زاده یک پیغامی در اینستاگرام دریافت کردم که خواهان همکاری خواستند از یک عکس من برای کاور استفاده کنند. در کمتر از ‌ بودند و می دو هفته موسیقی را ساختند و وقتی گوش کردم ناخودآگاه به گریه افتادم. ها برایم به عنوان ‌ حدود سه هفته بعد اولین جواب از یکی از فستیوال بهتری فیلم کوتاه آمد و مفتخر هستم که تا به امروز این فیلم توانسته است سی جایزه به دست آورد. اسم این فیلم «وجود داشتن» است. بزرگترین هدف و آرزوی نیاز چیست؟ در دنیای سینما خواهان فعالیت بیشتری هستم و این هدف اصلی من ای با نام خودم برای عکاسان ‌ است. آرزو من این است که روزی موسسه سازان جوان که محدودیت مالی دارند تاسیس کنم تا از طریق این ‌ و فیلم موسسه با هزینه کم یا حتی رایگان لوازم تهیه کنند. آرزو دوم من کسب جایزه اسکار است تا زمانی که پدر و مادرم زنده هستند. سازی شود، چگونه و از کجا ‌ اگر کسی بخواهد وارد صنعت عکاسی و فیلم تواند اقدام کند؟ ‌ می اگر یک نفر قصد ورود دارد اولین مسئله عالقه است. یک زمانی فقط چیزی آوریم؛ اما مهم است که عالقه همراه باشد و همچنین ‌ را به دست می گذراندن ‌ استعداد هم بسیار مهم است. تحصیل کردن در این رشته و ترین است. برای ‌ های مختلف بسیار تاثیرگذار است؛ اما استعداد مهم ‌ دوره درصد تاثیر داشته است. ۸۰ من تحصیل و تجربه تا

های مورد عالقه خود را به ما معرفی کنید. ‌ چند تا از فیلم اهللانتظامی ‌ آرا و باز یگر مورد عالقه من عزت ‌ امبهمنفرمان ‌ کارگردانموردعالقه القه دارم. و محمد علی کشاور ز بودند و در باز یگرهای خانم به خانم هما ر وستا ع اماستوآرزویعکاسی ‌ موردعالقه AnthonyHopkins در بازیگرهایغیر ایرانی هستم Julianne Moore از ایشان را دارم. بازیگر خانم غیرایرانی هم عالقمند به است. فیلم ایرانی مورد عالقه Martin Scorsese و کارگردان مورد عالقه من من "در دنیای تو ساعت چند است" با بازی لیال حاتمی است که سالی یک الی Amedeo Modigliani های خارجی عالقمند به فیلم ‌ بینم. در فیلم ‌ دو بار می Edith Piaf نامه نقاش معروف ایتالیایی است. دومین فیلم ‌ هستم که زندگی خواننده فرانسوی است که جایزه اسکار گرفته است.

ایم و بخواهید راجع به آن صحبت کنید؟ ‌ آیا سوالی هست که ما نپرسیده های ‌ سال پیش با دوربین ۲۴ گیرم و از ‌ های خودم را می ‌ درصد عکس ۹۵ گرفتم و عالقه زیادی دارم که عکاس خودم هستم و این ‌ قدیمی سلفی می همیشه برای همه سوال بوده است که چگونه آنقدر دقیق است. یکی از هایی که در دیوار خانه من است و همیشه برایم باعث خوشحالی ‌ عکس خواننده معروف بوده Sting های ‌ از مدیر برنامه ۲۰۱۰ است مربوط به پرتره سالگی او هدیه داده شد. ۶۰ است و برای تولد نظرتان درباره مجله پُل چیست؟ در پایان از مجله پُل نهایت تشکر را دارم برای حمایت از ایرانیان و برای تمام دوستان ایرانی در هر کجای دنیا آرزوی موفقیت بیشتر دارم. دیدن شود. به هم کمک ‌ موفقیت هموطنان همیشه باعث خوشحالی من می تر شویم و باعث پیشرفت هم شویم؛ ‌ های هم خوشحال ‌ کنیم و از موفقیت چرا که یک دست صدا ندارد.

21

www . polmagazine . com

Powered by