POL Magazine No.28 GEORGIA

خوشبو مثل بهار تواند حس دلنشینی ‌ هایخوشبومی ‌ در فصلبهار استفادهاز رایحه های بهاری مانند سنبل، لیلیوم، ‌ در خانه ایجاد کند. از رایحه گل توانند حس ‌ ها می ‌ گل ساعتی و گل سرخ استفاده کنید. این رایحه های طبیعت ‌ شادابی را به فضاهای داخلی شما بیاورند و یادآور زیبایی های ‌ ها، اسپری ‌ فصل بهار باشند. همچنین استفاده از اسانس بو کننده یا عودهایی با عطر رزماری، اسطوخودوس و یا ‌ خوش توانند حس تازگی همراه با آرامش ‌ هایی مثل پرتقال و هلو می ‌ میوه توانید از خود این گیاهان به ‌ را در فضا به وجود بیاورند. حتی می صورت طبیعی برای ایجاد بوی خوش در فضا استفاده کنید.

نور را به خانه بیاور تواند به زیبایی و شادابی فضاهای ‌ نورپردازی مناسب یکی از عوامل مهمی است که می داخلی خانه شما افزوده و حضور بهار را در آن تقویت کند. در این فصل سعی کنید از های نازک ‌ ها و پارچه ‌ نور خورشید و نور طبیعی بیشترین بهره را ببرید. استفاده از پرده تواند نور خورشید را به داخل فضاها هدایت کرده و حس تازگی و شادابی را افزایش ‌ می دلنشینی به ‌ تواند جلوه ‌ دهد. همچنین انتخاب منابع نوری با روشنایی مالیم و گرم می ها و نورهایی با رنگ گرم یا طبیعی استفاده کنید تا فضاها را دنج ‌ فضاها ببخشد. از المپ دهد. ‌ وصمیمی کنید. نورپردازی تماما سفید فضا را سرد و بی روح نشان می این پیشنهادات غالبا ارزان، آسان و به راحتی در دسترس هستند و با استفاده از یک نشین در خانه خود ایجاد ‌ توانیم تغییراتی هرچند کوچک اما دل ‌ یا چند مورد از آن ها می بخش برای سپری کردن فصل بهار داشته باشیم. ‌ کرده و فضایی لذت

پارچه های سبک تر های مناسب برای پرده، رومیزی، کوسن ‌ در فصل بهار ، انتخاب پارچه تواند به ‌ و روتختی عالوه بر ایجاد حس بهتر در هنگام استفاده، می هایی که مناسب این ‌ ای دیگر ببخشد. پارچه ‌ خانه شما نیز جلوه هایی با تم ‌ تر و طرح و رنگ ‌ های سبک ‌ فصل هستند، عموما بافت های محبوب در فصل بهار است. ‌ بهاری دارند. لینن یکی از پارچه بخش و ‌ این پارچه با بافت نرم و سبکی که دارد، حسی آرامش ها، ‌ توانید برای پرده ‌ بخشد. از پارچه لینن می ‌ طبیعی به فضاها می ها استفاده کنید. پارچه کتان و پارچه شانل از ‌ ها و کوسن ‌ رومیزی های مناسب برای فصل بهار هستند. پارچه ساتن نیز ‌ دیگر انتخاب ای لوکس و شیک است که برای دکوراسیون در فصل بهار ‌ پارچه بسیار مناسباست.

59

www . polmagazine . com

Powered by