POL Magazine No.28 GEORGIA

العمر، روکش کروم و امکان حکاکی ‌ با ارائه گارانتی مادام 1950 در دهه Zippo سفارشی، انقالبی در صنعت فندک ایجاد کرد. این شرکت بعدا دامنه را های هدیه را در بر گرفت و به مشتریان این فرصت را ‌ گسترش داد، انواع فندک میالدی 70 و 60 های ‌ در دهه Zippo های ‌ داد تا یک میراث داشته باشند. فندک وارد فرهنگ عامه و برای بسیاری از افراد تبدیل به یک ضرورت شدند. برای های جدیدی را در آمریکا و ‌ پاسخگویی به تقاضای فزاینده، این شرکت کارخانه های محدود کرد که خیلی زود به اقالم ‌ کانادا افتتاح کرد و شروع به تولید فندک میالدی 90 و 80 های ‌ در دهه Zippo با ارزش کلکسیونی تبدیل شدند. سپس 2000 از سال Zippo با معرفی انواع ضدباد به توسعه صنعت خود ادامه داد. های جدید برای همگام شدن ‌ ها و طر ح ‌ محبوبیت خود را با انتشار مداوم مدل با مد امروزی حفظ کرده است.

تصمیم گرفت فندک خود را طراحی کند، فندکی که استفاده از Blaisdell سپس دالری 10 ای ‌ در یک اتاق اجاره 1933 در سال Zippo آن آسان و جذاب باشد. تولید دالری 260 آغاز شد. این فروشگاه دارای تجهیزات Rickerson & Pryde در گاراژ العمر ‌ دالر با ضمانت مادام 1.95 هایی به قیمت ‌ و دو کارمند بود و در آنجا فندک درگذشت. او نه تنها به خاطر 1978 اکتبر 3 در Blaisdell رسید. ‌ به فروش می آید. ‌ ، بلکه به خاطر سخاوت و روحیه مهربانش به یاد می Zippo اختراع فندک ، George B Duke پس از مرگ او دخترانش این تجارت را به ارث بردند. امروزه است. Zippo ، تنها مالک و رئیس هیئت مدیره Blaisdell نوه آقای شروع به گسترش به بازارهای خارج از کشور کرد. در Zippo ،1970 در طول دهه را نیز خریداری کرد. موزه WR Case & Sons Cutlery شرکت Zippo 1993 سال فوت مربعی شامل یک 15000 افتتاح شد. این مرکز 1997 در ژوئیه Zippo Case با شهرت جهانی که zippo فروشگاه و موزه است. همچنین خانه تعمیرات توانند روند تعمیر را تماشا کنند نیز در آنجا قرار دارد. در پاییز ‌ بازدیدکنندگان می ثبت عالمت تجاری برای شکل فندک را به دست آورد. این یک Zippo ،2002 کنندگان بود. ‌ نقطه عطف مهم برای کمک به محافظت از برند در برابر جعل همچنان یکی از برندهای برجسته و معتبر در بازار Zippo در حال حاضر، های فلزی و لوازم جانبی مرتبط است. این برند به دلیل کیفیت باال، ‌ فندک طراحی منحصر به فرد و استقامت محصوالتش، جایگاه قوی و پایداری در به عنوان یک نماد فرهنگی و استایلی شناخته Zippo بازار دارد. به طور خاص، های کلکسیونی دنیاگیری دارد. ‌ شده است که توسط طرفداران و مجموعه همچنان در حال رشد است و اکنون شامل لوازم Zippo خط تولید متنوع های چند منظوره بوتان، عطرهای مردانه و زنانه، ‌ تر، فندک ‌ جانبی سبک مندان به ‌ ها و محصوالتی برای عالقه ‌ لوازم جانبی سبک زندگی، عینک فضای باز و کمپینگ است.

العمر و «کلیک» متمایز آن در ‌ به خاطر فندک ضد باد، ضمانت مادام Zippo هنگام باز کردن، شهرت جهانی دارد. این شرکت از زمان تاسیس خود در سال میلیون فندک فروخته است و هر ساله هزاران طرح 500 تاکنون بیش از 1932 اند ‌ هایی که به طور خاص برای کلکسیونرها طراحی شده ‌ مختلف از جمله طر ح د تجاری فندک جیبی مستطیل شکل که طراحی ‌ کند. عالوه بر نما ‌ را تولید می فندک 2002 در سال Zippo تغییر چندانی نکرده است، 1930 آن از اوایل دهه را معرفی کرد که یک مدل بلند و باریک برای روشن MPL چند منظوره یا همان کردن شمع، آتش و شومینه طراحی شده بود و از ایده سنتی «فندک سیگار» فاصله داشت. قبل از تمرکز بر فندک، به George Grant Blaisdell یعنی Zippo بنیانگذار فروشی در پنسیلوانیا ‌ یک ماشین Blaisdell حرفه دیگری مشغول بود. پدر کار شروع به کار کرد. ‌ سالگی در آنجا به عنوان ماشین 16 کرد و او در ‌ اداره می سالگی مسئولیت کار را خودش بر عهده گرفت. 20 سپس فروشنده شد و در او در طول جنگ جهانی اول از طریق قراردادهای دولتی توانست کسب و کار به نیویورک Blaisdell فروخته شد و 1920 خود را حفظ کند؛ اما سپس در سال های نفت محلی ‌ رفت. او که نتوانست با بازار سهام ثروتمند شود، در چاه به دنبال یک 1930 گذاری کرد و از درآمد حاصله پس از آن، در اوایل دهه ‌ سرمایه فرصت تجاری مناسب بود. همراه با یکی از دوستانش به تراس Blaisdell در یک شب تابستانی سرد، برای روشن کردن سیگار از یک فندک اتریشی دست Blaisdell رفتند. دوست با ناراحتی به او گفت: «چرا یک Blaisdell و پا گیر با رویه برنجی استفاده کرد و گیری؟» همانجا بود که دوستش بسیار تحت تأثیر قرار ‌ فندک مناسب نمی گرفت و تصمیم گرفت که خودش فندک تولید کند. او مجوز توزیع محصول را سنت وارد کرد و سعی 12 در ایاالت متحده به دست آورد، هر کدام را به قیمت گذاری به دلیل طراحی ‌ دالر بفروشد؛ اما این سرمایه 1 کرد هر کدام را به قیمت ناشیانه فندک عمال شکست خورد.

51

www . polmagazine . com

Powered by