POL Magazine No.28 GEORGIA

کارکرده و قدیمی بودند و از لحظه خرید «فرسوده» به نظر Diesel های ‌ جین نگر بود و باعث شد که نام ‌ رسیدند. این یک رویکرد نوآورانه؛ اما گذشته ‌ می در ایتالیا و بعدها در سراسر جهان به موفقیت برسد. شلوار Diesel تجاری بخشی از ایده درخشان و Diesel جین، این محصول فرسوده و قدیمی است. Renzo Rosso معروف ها برای ‌ خواهد به روش خود شیک باشد! آن ‌ می Levi's برخالف Diesel چیان ‌ برقراری ارتباط با این «شلوار جین قدیمی» کمپینی ساختند که معدن است، Levi's را با یادآوری یک عکس قدیمی جعلی که شبیه کمپین قدیمی شروع به تولید محصوالت خود Diesel کشید. بنابراین زمانی که ‌ به تصویر می شد که انگار دست دوم هستند؛ زیرا اگر چیزی از ‌ ها طوری رفتار می ‌ کرد، با آن قبل پوشیده شده باشد، یعنی اینکه بادوام است.

در چند سال گذشته راه طوالنی را پیموده و حتی به اوج ورشکستگی Diesel رسیده است؛ اما به لطف تبلیغات تحریک آمیز و محصوالت نمادین خود، به دلیل افزایش 2019 در سال Diesel به آرامی شکوه سابق خود را بازیافت. یک سال بعد در Massimo Piombini . زیان فروش، اعالم ورشکستگی کرد منصوب شد و اعالم کرد: «رقبای من Diesel به عنوان مدیرعامل 2020 سال های ورزشی هستند! ‌ و سالن Netflix نیستند، رقبای من Balenciaga یا Levi's باید بخشی از زندگی شما باشد». همین ایده و عبارت «برای یک زندگی Diesel مجددا آغاز شد. 2020 در سال Diesel موفق» شعار این برند شد و کمپین های اعضای 2022 نیست. در ژانویه سال Diesel دیگر مدیرعامل Piombini اگرچه را با موفقیت Diesel ریزی مجدد ‌ هیئت مدیره اعالم کردند که او وظایف برنامه Diesel جایگزین شد. آخرین حرکت Eraldo Poletto انجام داده است و توسط Diesel به 2020 در اکتبر سال Glenn Martens تعیین یک مدیر خالق جدید بود. پیوست و از آن زمان این برند دوباره به عنوان یک نام اصلی در صحنه مد میالن سرپا شد.

است که ادعا Diesel «جوان و احمق باشید!» این پیام جدیدترین کمپین کنیم ‌ کند خالقیت ناشی از حماقت است و نه حساسیت؛ اما ما فکر نمی ‌ می وجود داشته باشد. همانطور Diesel ای در مورد بازاریابی ‌ که هیچ چیز احمقانه یک نام تجاری برای شورشیان است که جهان بسیار Diesel که گفتیم های منحصر به فردی از خالقیت و ‌ گیرد و طیف ‌ قدرتمند مد و ترند را نادیده می ها یک تیم چند ملیتی هدفمند دارند که ‌ کند. آن ‌ سلیقه طراحان خود را ارائه می های ‌ کنند. کمپین ‌ بار در سال به سراسر جهان سفر می 4 برای الهام گرفتن تا کنند؛ بلکه ‌ ها به ندرت محصوالت خود را مستقیما بازاریابی می ‌ تبلیغاتی آن کنند. مانند کمپین گرمایش جهانی که به ‌ پیام برند را ساخته و آن را تقویت می دنبال روشن کردن این موضوع بود.

های ‌ همیشه مخاطبان جوان را هدف قرار داده است؛ اما جدا از طرح Diesel شود ممکن است ابتکارات ‌ می Diesel جالب، آنچه باعث افزایش محبوبیت جدید این برند باشد. برای مثال یک بار در یک پروژه شلوار جین در تونس های جین قدیمی است. ‌ شرکت کرد که هدف آن تولید مواد جدید از پارچه برای موفقیت ترکیبی از طراحی Diesel کامال واضح است که دستورالعمل جسورانه، استراتژی بازاریابی هدفمند و مخاطبان پرشور است. درنهایت یافتن فرمول جدیدی برای جین است! Diesel تمرکز همیشگی

29

www . polmagazine . com

Powered by