POL Magazine No.20 Turkey

برای تیم ملی ترکیه و ترکیش ایرالین لباس طراحی کرد Vakko 1998 در سال تمامی برندها 2000 که مورد پسند بسیاری از افراد و داوران قرار گرفت. در سال در یک جا جمع کرد Vakkorama و طراحان درجه یک دنیا را در کلکسیون های پس از آن اولین شعبه خارج ‌ و در سال Duty Free و اولین فروشگاه از کشور خود را در شهرهای فرانک فورد و هامبورگ افتتاح کرد. این برند با برای طراحی Stephen Jones و Vera Wang طراحان مشهوری از جمله به Vakko Home های خاص همکاری کرد. همچنین ‌ لباس عروس و کاله و Wallpaper Magazine های منحصر به فردش از طرف ‌ خاطر طراحی به عنوان بهترین برند سال انتخاب شد. Archidi Magazine

سال این برند نه تنها در ترکیه بلکه در بسیاری از 80 با گذشت بیش از های اروپایی هنوز محبوبیت خودرا حفظ کرده که نشانگر موفقیت ‌ کشور المللی و ‌ های بین ‌ و حفظ ذهن خالق این برند است. این برند برای مشتری ساعته برقرار کرده که از این طریق خریدارها 24 آنالین خود خط پشتیبانی ها با خبر شوند و یا در صورت ‌ های آن ‌ ها و ویژگی ‌ توانند از جدیدترین طراحی ‌ می وجود هر گونه مشکل به راحتی آن را رفع کنند.

در مراکز خرید وادی استانبول، Vakko Bistrot در سال های اخیر رستوران در شهر آنکارا Atakule در شهر استانبول و Akmerkez و Emaar Square افتتاح شد.

49

www . polmagazine . com

Powered by