POL Magazine No.20 Turkey

شما بیشتر در چه بخشی از مدلینگ فعالیت دارید؟ شود. همچنین ‌ در دبی کارهای تبلیغاتی زیادی به من پیشنهاد می دهند هم ‌ انجام می high fashion با طراحانی که کارهای آوانگارد و کنم. ‌ همکاری می ایده فعالیت در شغل مدلینگ اولین بار چگونه به ذهنتان رسید؟ ‌ دادم و ‌ من همیشه به ظاهر و لباس پوشیدن خودم اهمیت می همچنین به خاطر ورزش، آمادگی جسمانی و اندام خوبی داشتم. برای همین دوستان و نزدیکان، همیشه از سن کم من را به کردند. ‌ فعالیت در این حرفه تشویق می تـاکنـون بـا چـه برندهـای مشـهوری همـکاری داشتید؟ است Uniti ها کار کردم، برند ‌ از جمله برندهایی که داخل ایران با آن هم Jeanwest و LCMan . باشد ‌ که بنیانگذار آن، بابک وثوقی می ها همکاری کردم. در خارج ‌ جزو برترین برندهایی هستند که با آن حضور داشتم، با برندهای مطرح Private Show Gucci از ایران، در ها ‌ آرتیست ‌ های زیادی داشتم و با مجالت، میکاپ ‌ اماراتی همکاری ها، از ‌ و عکاسان به نام زیادی هم کار کردم. نام بردن تک تک آن حوصله خارج است.

Yazdan Salmanian

یزدانسلمانیان مصاحبه با مدل ایــرانــی

تان در یك سال اخیر چه بوده؟ ‌ مهمترین هایالیت زندگی کاری اینکه در دبی، خیلی خوب از من استقبال شد و توانستم اینقدر خواستم برسم. ‌ سریع به چیزهایی که می سال آینده در دنیای کاری کجا باشید؟ ٥ دوست دارید ترین برندهای دنیا کار ‌ مطمئنا آرزوی هر مدلی است که با مطرح دانم ‌ سری فعالیت در اروپا انجام دهم؛ زیرا می ‌ کند. دوست دارم یک تر و جلوتر از دبی هستند. ‌ ای ‌ که به مراتب بسیار حرفه استایل شما چگونه است؟ ‌ الیف الیف استایل من همیشه در یک دایره مشخص قرار دارد. این مسئله ممکن است برای اطرافیان حوصله سر بر باشد؛ اما وقتی کنم چیزی را گم کردم. ‌ شوم، احساس می ‌ از این دایره خارج می تواند ‌ مطمئنا رژیم غذایی و تمرینات روزانه هم جزوش است که می به شرایط ظاهر من کمک کند.

سال دارد، متولد تهران است و در حال حاضر ساکن دبی ۲۶ یزدان سلمانیان ای است. نکته ‌ و رنگ پوست و موهایش قهوه ۸۳ ، وزن ۱۸۸ باشد. قد او ‌ می سال ۱۰ جالب درباره یزدان سلمانیان این است که او قبل از مدلینگ، حدود های پرسپولیس، ‌ کرد. او در تمام رده ‌ ای، فوتبال بازی می ‌ و به صورت حرفه ، در تیم بزرگساالن پرسپولیس حضور داشت. یزدان ۹۶ کاپیتان بود و در سال سلمانیان دوران سربازی خود را در تراکتورسازی گذراند و سپس به لیگ یک (بادران تهران) وارد شد. بنا بر دالیلی، او فوتبال را ادامه نداد. به همین خاطر حدود چهار سال است که در صنعت مدلینگ فعالیت دارد. ناگفته نماند که بدنی گذرانده است. مجله پُل شما ‌ ارشد خود را در رشته تربیت ‌ یزدان، کارشناسی های یزدان سلمانیان و تجربیاتش در حرفه مدلینگ ‌ کند تا صحبت ‌ را دعوت می را مطالعه کنید.

36

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by