POL Magazine No.20 Georgia

های درمانی ‌ میالدی به ویژگی ۹ تا ۷ های ‌ رسد در قرن ‌ هر چند که به نظر می اند، اما از قرن هجدهم و در ادامه در ‌ پی برده بوده Tskaltubo های معدنی ‌ آب های آب گرم را آغاز کردند تا ‌ قرن نوزدهم، چندین محقق کار بر روی این چشمه به صورت رسمی Tskaltubo ، های متعدد ‌ با تایید آزمایش ۱۹۲۰ اینکه در سال عنوان یک استراحتگاه آب گرم پزشکی را به دست آورد. هایی را در دور تا دور ‌ دو معمار طراحی استراحتگاه ۱۹۵۱ تا ۱۹۵۰ های ‌ در سال عنوان یکی ‌ این مجموعه به ۱۹۵۳ های آبگرم ارائه دادند و در سال ‌ چشمه ۱۹ های آب گرم شوروی سابق تبدیل شد؛ جایی که ‌ ترین تفرجگاه ‌ از بزرگ حمام گوگردی و همچنین مراکز تحقیقاتی در آن ۹ استراحتگاه و پانسیون و ساخته شد.

رو به ویرانی گذاشته و Tskaltubo در حالی که بسیاری از بناهای با شکوه حمام آب گرم ۲ حمام آن ۹ شکلی مخروبه مانند به خود گرفته، اما از مجموع است که حمام اختصاصی ۶ ها چشمه شماره ‌ هنوز فعال هستند که یکی از آن ژوزف استالین در آن قرار دارد و امکان بازدید از آن وجود دارد. تواند میزبان گردشگران مختلفی باشد. گردشگرانی ‌ حاال می Tskaltubo های گرم ‌ که به تاریخ و معماری عالقه دارند؛ گردشگرانی که به طبیعت و آب های درمانی هم ‌ مندند و یا گردشگرانی که عالوه بر تفریح دنبال بهره ‌ عالقه را Tskaltubo دیدار از Kutaisi ً هستند. در سفر به غرب گرجستان و مشخصا ها در حال تخریب ‌ از قلم نیندازید؛ هر چند با توجه به اینکه برخی از ساختمان هستند نیاز به یک راهنمای آشنا به این مکان ضرورت دارد.

هم شکوه خود را از دست داد؛ Tskaltubo با فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی هزار نفر در یک سال برآورد شده بودند به کمتر ۱۲۵ تعداد گردشگرانی که تا نقش Tskaltubo ، از هزار نفر در سال رسید. با آغاز جنگ در منطقه آپخازتی هزار نفر از آوارگان جنگ آپخازتی به این مکان ۹ جدید خود را پذیرفت؛ حدود ها ‌ انتقال داده شدند که هنوز هم برخی از آنان در بخشی از این استراحتگاه کنند. ‌ زندگی می

21

www . polmagazine . com

Powered by