POL Magazine No.8 Turkey

های مختلف رستوران ‌ منو و بخش بار ‌ آخر سوشی ‌ باالتر رستوران و طبقه ‌ طبقه پایین بار، طبقه و گالری هنری است. برای صرف صبحانه، ناهار، عصرانه، توان به چیالی مراجعه کرد. منوی ‌ شام و نوشیدنی می ای، اروپایی، ‌ این رستوران شامل غذاهای دریایی، مدیترانه شود. چیالی بستنی و دسرهای ‌ المللی می ‌ ترکی، ژاپنی و بین ها ‌ کنیم حتما آن ‌ انگیزی دارد که توصیه می ‌ بسیار هیجان را امتحان کنید. یک سرآشپز معروف و دو آشپز اروپایی و این رستوران مشغول به کار هستند ‌ آسیایی در آشپزخانه اند سر میز ‌ ای که به زیبایی تزیین شده ‌ تا غذاهای خوشمزه تا آخر شب در این ۵ شما آورده شوند. هر روز از ساعت Doğuş Çabakçor شود. ‌ رستوران موسیقی پخش یا اجرا می های چیالی هستند. در ‌ از دیجی Gökhan Aydoğmus و شود. از ساعت ‌ بار همیشه موسیقی جاز پخش می ‌ سوشی تر ‌ کند و ریتمیک ‌ صبح سبک موسیقی تغییر می ۲ شب تا ۱۰ شود تا مشتریانی که ‌ ها موزیک شادتر می ‌ شود. آخر هفته ‌ می در بار هستند بیشتر لذت ببرند.

ها ‌ قیمت لیر ۴۲ باالی ‌ شوند. حداقل قیمت املت ‌ لیر شروع می ۶۰ ها از ‌ ها و نوشیدنی ‌ قیمت کوکتل لیر ۵۵ ها از ‌ لیر است. مزه ۴۸ لیر است. قیمت ساالد و سوپ بیش از ۹۵ و صبحانه باالی ۷۰ لیر است. کمترین قیمت پیتزا و برگرها ۸۰ به باال هستند. شروع قیمت غذای اصلی از لیر، ۳۰ لیر بپردازید. قیمت ساشیمی از ۴۵ لیر است. در کمترین حالت برای دسر نیز باید شوند. توجه ‌ لیر شروع می ۶۵ لیر و هر رول سوشی از ۶۰ تکه از ۶ لیر، ماکی ۱۵ نیگیری از شود؛ پس اگر ‌ ها حق سرویس بیشتری دریافت می ‌ داشته باشید که در چیالی از خارجی دانید به زبان ترکی با گارسون و پذیرش صحبت کنید. ‌ ترکی می

دسترسی و رزرو تماس بگیرید یا یک 0212 263 63 15 ‌ برای رزرو باید با شماره بفرستید. خیلی زود info@chilai.com.tr ایمیل به آدرس کنیم حتما قبل از ‌ پاسخ شما را خواهند داد. پیشنهاد می مراجعه (به خصوص در روزهای آخر هفته) میز خود را رزرو کنید تا منتظر نمانید. در روزهای شلوغ گاهی باید تا نیم ساعت برای خالی شدن میز صبر کنید. لباس مناسب برای این رستوران سبک کژوآل و اسپورت است، اما دقت کنید که لباس خیلی راحت نپوشید به خصوص اگر شب به چیالی روید. سیگار کشیدن در چیالی آزاد است. برای رسیدن ‌ می پیش بروید تا به خیابان Cevdet Paşa به چیالی در خیابان برسید. کمی از این خیابان بگذرید تا در Küçük Bebek های ‌ سمت راست خود رستوران چیالی را ببینید. رستوران معروف ببک لوکال، بایالن و وافل فروشی مشهور ببک اند. اگر با خودروی شخصی به ‌ در نزدیکی چیالی واقع شده شلوغ ببک ‌ روید نگران جای پارک خود در محله ‌ چیالی می نباشید، زیرا این رستوران پارکینگ دارد؛ کافی است سوئیچ خود را به مسئول پارکینگ بدهید.

67

www . polertebat . com

Powered by