POL Magazine No.8 Turkey

چون... ،‌ فروشیم ‌ ارزان می تر از میانگین سایر ‌ قیمت مناسب باعث شده که برخی افراد تصور کنند اینجا دسته دوم فروشی است یا کیفیت کاالهای ارائه شده در آن پایین محصوالت با قیمت مناسب چیز دیگری است. در واقع ‌ دهد علت عرضه ‌ شخصی نشان می ‌ های لوازم خانگی در استانبول است؛ اما تجربه ‌ فروشگاه سودشان را کم ‌ فروشند، خودشان صاحب بخش فروشگاهی خود هستند و به همین دلیل حاشیه ‌ دارانی که در اسکیجی محصول می ‌ بیشتر مغازه ها کمتر است. یکی دیگر از دالیل ارزانی در اسکیجی، نپرداختن سود فروش به ‌ اجاره در این بخش از استانبول از سایر بخش ‌ عالوه هزینه ‌ به ‌. کنند ‌ می توانید در این ‌ اما اگر به اجناس آنتیک و عتیقه عالقه دارید می ‌، کارگزاران و سهامداران این بازار است. همانطور که گفتیم اینجا دست دوم فروشی نیست ها را پیدا کنید. عالوه بر قیمت مناسب و منطقی (در مقایسه با بازار استانبول)، امکان گرفتن تخفیف نیز باعث محبوبیت این بازار شده است. در ‌ بازار آن یک جمله، اینجا بهشتی برای خرید لوازم منزل است.

خواهید را بسیار راحت پیدا کنید ‌ هر چه برای منزلتان می هزاران محصول متنوع مانند لوازم خانگی کوچک و بزرگ، منسوجات خانه، مبلمان، لوازم الکترونیکی، ظروف آشپزخانه و... دره را از این نظر ‌ اند و اسکیجی حرامی ‌ زیر سقف این بازار جمع شده اند. نیازی نیست که از این مغازه به آن ‌ بسیار منحصر به فرد کرده دره بسیار ‌ مغازه بروید و خودتان را خسته کنید، خرید در حرامی تر از چیزی است که در فکر شماست. اینجا هیچ دیواری ‌ آسان توانید با ‌ وجود ندارد و مانند یک نمایشگاه بسیار بزرگ است. می خواهید را پیدا کنید. ‌ یک نگاه همه چیز را ببینید و به راحتی آنچه می Evdeki Hesaba Uyar

چطور و کی به اسکیجی حرامی دره بروم؟ Güzelyurt ‌ دره بسیار ساده است. این شعبه در محله ‌ دسترسی به اسکیجی بازار حرامی ‌، روید ‌ بخش اروپایی قرار دارد. اگر با ماشین شخصی به آنجا می Esenyurt ‌ در منطقه توانید از ‌ های رایگان اسکیجی بازار استفاده کنید. همچنین می ‌ توانید از پارکینگ ‌ می پیاده شوید و به اسکیجی بروید. Haramidere Sanayi طریق متروبوس در ایستگاه ها کمی ‌ اگر یک لیست خرید طوالنی دارید، حتما از صبح به این بازار بروید. اسکیجی آخر هفته شود، پس سعی کنید در اواسط هفته به این بازار سربزنید تا بتوانید در آرامش ‌ شلوغ می آدرس و شماره تلفن شعب را در ‌ ، های مشتریان، ساعت کاری بازار ‌ خرید کنید. سرویس توانید ‌ ها و آخرین اخبار نیز می ‌ ها، تخفیف ‌ ببینید. برای اطالع از کمپین eskidjibazaar.com را دنبال کنید. @eskidjibazaar_haramidere ها به آدرس ‌ اینستاگرامی آن ‌ صفحه ها نباشید. اگر از اسکیجی خرید کنید، ‌ تان و نصب آن ‌ نگران روش حمل وسایل تا منزل ها را ‌ آورد و در صورت لزوم آن ‌ تان می ‌ فروشنده وسایلتان را به صورت رایگان تا منزل های اسکیجی قهوه، چای، میان ‌ توانید در کافه و رستوران ‌ کند. می ‌ اندازی می ‌ نصب و یا راه وعده و یا غذا میل کنید تا انرژی بگیرید و به خریدتان ادامه دهید.

59

www . polertebat . com

Powered by