POL Magazine No.8 Turkey

داستانبرند به معنی گنجشک ماده اقتباس شده که به تعبیری Zipporah یونانی ‌ نام صِفورا از واژه ۱۹۷۰ الی ۱۹۶۹ های تأسیس برند صِفورا در سال ‌ نام همسر حضرت موسی بوده است. پایه ، موسس صِفورا تصمیم Dominique Mandonnaud میالدی گذاشته شد. زمانی که گرفت برند ادکلن خودش را با چند برند دیگر آرایشی و بهداشتی در یک فروشگاه در کنار هم بفروشد با استقبال خریداران مواجه شد. در آن زمان دومینیکو به خریداران اش تست کنند تا برای خرید تشویق شوند. در ‌ داد که محصوالت را در مغازه ‌ می ‌ اجازه پاریس افتتاح ‌ ای در خیابان شانزلیزه ‌ دومینیکو کارش را گسترش داد و شعبه ۱۹۹۷ سال فروخته LVMH تر ‌ کرد. در همان سال این شرکت به شرکت لویی ویتون یا به طور دقیق هاست. مدیرعامل ‌ شرکت لوکس تابعه دارد که صِفورا یکی از آن ۶۰ بیش از LVMH شد. ‌ ، برنارد آرنو چهارمین فرد ثروتمند دنیا است. در حال حاضر مدیریت برند صفورا در LVMH است. صِفورا و برندهایش برای اولین بار در Chris de Lapuente ‌ ه ‌ سطح جهانی بر عهد کنندگان ‌ ترین مصرف ‌ ای، یکی از اصلی ‌ به آمریکا و کانادا رسیدند. زنان خاورمیانه ۱۹۹۸ سال لوازم آرایشی هستند؛ پس صِفورا شروع به افتتاح شعبه در این منطقه کرد. این برند در مرکزی نیز در غرب ‌ شعبه حضور دارد. شعبه ۲۳۰۰ کشور دنیا با بیش از ۳۳ حال حاضر در واقع شده است. )Boulogne-Billancourt( بولونی بیانکور ‌ پاریس و در منطقه

خرید حضوری در استانبول صِفورا در بخش آسیایی و اروپایی استانبول شعبه دارد. شب باز هستند. ۱۰ صبح تا ۱۰ شعب همه روزه از ساعت توانید شعب صِفورا را در پاالدیوم، آکوا فلوریا، آتاکوی ‌ می مرکز، مارمارا پارک، دمیرورن، ‌ مارمارا فروم، آک ،‌ کاپاسیتی ،‌ پالس جواهیر، وادی ،‌ تپه، ایستینیه پارک ‌ هیستوریا، ناتیلوس، مال آسیا ‌ آدا، عمار، نیشانتاشی، آک ‌ کانیون، بویوک ،‌ استانبول و... پیدا کنید. هیجان خود را کنترل کنید و با مشورت با کارشناسان فروش، محصولی را بخرید که مناسب شماست و واقعا به آن نیاز دارید.

خرید آنالین از سایت صفورا ، محصوالت منتخب )Just Arrived( توانید محصوالت جدید ‌ در سایت صفورا می ‌ و پیشنهادات مخصوص به خودتان )Bestsellers( ، محصوالت پرفروش )Editors’ Picks( را مشاهده کنید. با کلیک بر روی هر محصول قیمت آن، جزئیاتی شامل توضیح محصول، آن، نتایج استفاده از آن محصول خاص، روش استفاده، توضیحاتی ‌ مواد تشکیل دهنده ای آموزشی برای استفاده از محصول و... را خواهید ‌ دقیقه ۵ برند، ویدئوهای زیر ‌ درباره ارسال رایگان خواهد بود. سیستم ارسال ‌ دالر باشد، هزینه ۵۰ دید. اگر خرید شما بیش از های ارسال محصول است. ‌ ترین سیستم ‌ ترین و مطمئن ‌ محصول صفورا یکی از سریع محصوالت ‌ ها برای خرید از صفورا خواندن نظرات مردم درباره ‌ ترین راه ‌ یکی از هوشمندانه است. این کار به شما کمک خواهد کرد تا دقیقا محصول Sephora.com مختلف در سایت توانید امتیاز ‌ جویی کنید. عالوه بر نظرات می ‌ مورد نیازتان را بخرید و تا حد زیادی صرفه توانید بعد از دریافت و تست ‌ مشتریان به محصوالت را نیز مشاده کنید. شما نیز می آن بنویسید. راه دیگر تماشای ویدئوهای یوتیوبرها و بالگرهای ‌ محصول، نظرتان را درباره زیبایی و خواندن مجالت آرایشی است. از منابعی که برای شناخت محصوالت آرایشی جدید دارید استفاده کنید تا بتوانید انتخاب درستی در هنگام خرید محصوالت داشته باشید. اگر محصول خریداری شده آن چیزی که در آگهی توضیح داده شده بود نبود یا دچار ایراد توانید اپلیکیشن آن را نیز ‌ توانید محصول را برگردانید. عالوه بر سایت صفورا، می ‌ بود، می شود، این ‌ تر امتحان کنید. تنها ایرادی که به خرید آنالین وارد می ‌ خریدی راحت ‌ برای تجربه توانید محصول را تست کنید و به صورت مستقیم از کارشناسان فروش ‌ است که شما نمی صفورا مشاوره شخصی بگیرید.

53

www . polertebat . com

Powered by