POL Magazine No.8 Turkey

گنجینه های ‌ اپلیکیشن پُــــل

کنیم تا ‌ در هر شماره از مجله پل چند اپلیکیشن را به شما معرفی می تان کشف کنید و بیشتر لذت ‌ بتوانید امکانات بیشتری را با تلفن همراه ببرید. تکنولوژی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بسیاری از کارهای هایی برای خرید ‌ سازی کنید. در این شماره نیز اپلیکیشن ‌ روزمره را ساده ها، اجاره دوچرخه، ‌ انواع سرگرمی ‌ و فروش لوازم دست دوم، خرید بلیط ها و همچنین دسترسی به آخرین اخبار ‌ خدمات سرگرمی با بهترین تخفیف ترکیه و جهان را به شما معرفی خواهیم کرد.

Letgo خرید و فروش وسایل دست دوم

خواهید دکور خانه را به صورت اقتصادی تغییر دهید و یا به دنبال یک ماشین ‌ اگر می گردید و یا حتی قصد نقل مکان به خانه جدیدی را دارید، اپلیکیشن ‌ خوب می ‌ کارکرده توانید موبایل ‌ شود. می ‌ جا ختم نمی ‌ آید. داستان به همین ‌ به کمکتان می Letgo کارکرده، کتاب، مبلمان عتیقه، کنسول بازی و... را نیز به راحتی در این اپلیکیشن پیدا توانید بهترین قیمت برای خرید چیزهایی که نیاز دارید را از بین ‌ کنید. در این برنامه می هزاران آگهی در اطراف خود بیابید. حاال نگاهی به اطراف خودتان بیاندازید و ببینید که عکسی ؟‌ ها را در این پلتفورم بفروشید ‌ توانید آن ‌ شما چه چیزهای اضافی دارید که می ها را به ‌ توانید آن ‌ آگهی کنید. با چند کلیک می Letgo از آن بگیرید و به راحتی آن را روی تاکنون بیش Letgo ها نیاز دارید. ‌ پول تبدیل کنید و چیزهایی را بخرید که واقعا به آن آلمان، اسپانیا، ،‌ میلیون بار دانلود شده است و در کشورهای ترکیه، انگلستان ۱۰۰ از توانید این اپلیکیشن را روی ‌ برزیل، پرتغال، ایتالیا، نروژ و... مورد استفاده است. می ها ‌ نصب کنید و همچنین برای دریافت خدمات از سایت آن iOS های اندروید و ‌ گوشی نیز استفاده کنید.

Biletix ها ‌ خرید بلیط انواع سرگرمی

ها مثل ‌ انواع سرگرمی ‌ کند تا بسیار سریع و راحت، بلیط ‌ این اپلیکیشن به شما کمک می ها و... را به صورت ‌ های هنری، فستیوال ‌ تئاتر، کنسرت، مسابقات ورزشی، نمایشگاه توانید از ‌ بندی مربوط به هر رویداد هنری یا ورزشی، می ‌ آنالین خریداری کنید. در دسته گیرد. ‌ در اختیار شما قرار می QR Code ها باخبر شوید. پس از خرید یک ‌ آخرین برنامه توانید حتی بدون اینترنت به آن دسترسی ‌ این کد مانند بلیط ورود شماست و می داشته باشید. قسمت جالب این اپلیکیشن این است که رویدادهای اطرافتان را به مهیج در حوالی ‌ توانید برای یک بعدازظهر یا آخر هفته ‌ دهد، پس می ‌ شما نشان می تان را در بخش ‌ های مورد عالقه ‌ ریزی داشته باشید. لیست موسیقی ‌ منزلتان برنامه بوکتان را به اپلیکیشن معرفی ‌ بوک وارد کنید و فیس ‌ مخصوص به این کار در فیس تان در شهر برگزار شود این اپلیکیشن ‌ های مورد عالقه ‌ کنید؛ اگر کنسرتی از خواننده به شما خبر خواهد داد. این اپلیکیشن تک زبانه و تنها به زبان ترکی است.

28

اولین و تنها مجله فارسی زبان کشور ترکیه مجله پـــــــل

Powered by