POL Magazine No.8 Turkey

خرید و سرگرمی در کنار هم است که Amusement Park انگیز این پارک، ‌ بخش هیجان های بازی مناسب بزرگساالن مانند ترن هوایی، جت ‌ دستگاه وایکینگ، ‌ گیر، برج عدالت، سرسره ‌ ، ترن نفس 360 اسکی، چرخش وحشی، کینگ کونگ، چرخ و فلک و... دارد. در کنار این ‌ رودخانه مغازه از برندهای ۲۰۰ لت اسفانبول قرار دارد. حدود ‌ شهربازی، اوت داخلی و خارجی در اسفانبول پارک وجود دارد. خرید در اسفانبول بسیار مهیج است، هر مغازه ساختمان و معماری خاصی دارد و کند. ‌ ها را تداعی می ‌ های قدیمی و نوستالژیک در فیلم ‌ فضای مغازه جنگل کوچک سرپوشیده (جنگل، سافاری و تونل وحشت) سالن سازی و ‌ اتاق پرسپکتیو جادویی، اتاق فرار، سینما، بدن ،‌ بولینگ های دیگر این مجموعه هستند. باغ وحش ‌ فودکورت از بخش حیوان خاص و بامزه دارد. این حیوانات به ۴۰۰ اسفانبول حدود ها ‌ اند، بلکه مورد حمایت هستند تا نسل آن ‌ اسارت گرفته نشده حفظ شود. سینمای اسفانبول در ساعات مشخصی فیلم سه های روز ‌ ها کارتون و فیلم ‌ کند و در سایر سانس ‌ بعدی پخش می های بسیار ‌ شوند. گاهی در فضای باز این پارک کنسرت ‌ پخش می ای را ‌ توانید مجموعه ‌ شود. در هیچ جای دنیا نمی ‌ شادی برگزار می های این چنین و مرکز خرید را در یک جا دور ‌ پیدا کنید که سرگرمی هم جمع کرده و یک سوپر برند خلق کرده باشد.

بزن بریم اسفانبول واقع شده است. تم Yeşilpınar تر در ‌ ایوپ و به طور دقیق ‌ اسفانبول در محله 22:00 ها نیز ساعت ‌ ه ‌ باز است. مغاز 21:30 تا 10:30 پارک اسفانبول هر روز از ساعت انگیزی که در سایت ‌ های هیجان ‌ شود. با توجه به پیشنهادها و تخفیف ‌ بسته می ‌ ها را چک ‌ کنیم قبل از مراجعه قیمت ‌ شوند، پیشنهاد می ‌ اعالم می isfanbul.com توانند از طریق سایت از تخفیف بیشتری نسبت ‌ کنید. کسانی که کیملیک دارند می ها برخوردار شوند. ‌ به توریست هزار پارکینگ رایگان برای پارک خودروی شما آماده است. امکان دسترسی با ۸ هر 20:00 تا 10:00 امینونو از ساعت ‌ اتوبوس و مترو نیز وجود دارد؛ در ایستگاه اسکله رایگان برای رسیدن به اسفانبول مهیا است. بین ‌ یک ساعت یک بار سرویس ویژه امینونو بازگردید. این ‌ ها به اسکله ‌ توانید با همین ماشین ‌ نیز می 21:00 تا 11:00 ساعات سازی شده است. ‌ پارک برای معلولین بهینه

را ثبت کن ‌ شادی توانید دستبندهای عکاسی را تهیه کنید. ‌ در هنگام ورود می های اسفانبول ‌ با داشتن این دستبندها، در برخی مکان برداری و ‌ به صورت کامال اتفاقی از لحظات شاد شما عکس و فیلمتان ‌ توانید عکس ‌ شود. در هنگام خروج می ‌ برداری می ‌ فیلم ) را تحویل بگیرید. نام این دستبند ‌ ثانیه ۳۰ الی ۱۵ (حدود ‌ ‌ توانید شماره ‌ است. می Zoom my day یا Gününü Kaydet وارد کنید و zoommyday.com دستبندتان را در سایت های خود را با ‌ هایتان را از طریق سایت دانلود کنید. عکس ‌ عکس های اجتماعی منتشر ‌ در شبکه # eğlenceninbaşkenti هشتگ کشی هفتگی اسفانبول شرکت داده شوید و هدایای ‌ کنید تا قرعه مختلف دریافت کنید.

21

www . polertebat . com

Powered by