POL Magazine No.9 Turkey

M A G A Z I N E

فضای جذاب مغازه های زیبا مناسب است. ‌ فضای این مغازه بسیار جالب طراحی شده و برای گرفتن عکس یا باغ سِری Secret Garden بخشی کامال صورتی در این مغازه وجود دارد که نام آن نشینند و ‌ آیند و روی نیمکت صورتی روشن می ‌ است. مردم تکی یا دست جمعی می گیرند. فرم این نیمکت معروف شبیه به دو چوب بستنی بزرگ مگنوم است. ‌ عکس می های ‌ های مگنوم بزرگ با روش گل ‌ های دیگر مغازه هم جذاب هستند. بستنی ‌ بخش دهند. زیر ‌ های دیگر دکور را تشکیل می ‌ براق صورتی قسمت ‌ کاغذی، خز صورتی و پارچه های جدید دارد. با معرفی ‌ اند (یاقوت جدید مگنوم) که اشاره به طعم ‌ ها به ترکی نوشته ‌ آن دهد. ‌ محصوالت جدید، دکور هم به طور کلی تغییر شکل می

ارزش غذایی گرمی) آن بدون ۸۰( مگنوم اعالم کرده است که هر بستنی گرم ۱۹ ، گرم چربی ۲۰ ، کالری ۲۷۰ ها حدود ‌ احتساب تاپینگ گرم ‌ میلی ۸۰ گرم پروتیین دارد. در هر بستنی ۲ کربوهیدرات و ویتامین آ هم موجود است. IU ۲۰۰ گرم آهن و ‌ میلی ۲ ، کلسیوم دقیقه با سرعت ۳۰ برای سوزاندن این مقدار کالری کافی است روی کنید. پس نگران اضافه وزن نباشید و ‌ متوسط پیاده بدون عذاب وجدان خودتان را به یک بستنی خوشمزه در گرمای استانبول دعوت کنید و حسابی لذت ببرید.

دسترسی به مگنوم استور استانبول مگنوم استور استانبول در بخش آسیایی شهر و در خیابان پر زرق و برق بغداد قرار دارد. های ‌ پس از رسیدن به بغداد باید سراغ بخش جاده بوستان را بگیرید. قیمت بستنی مگنوم کمی بیشتر از میانگین قیمت بستنی در استانبول است، اما بدون شک سرزدن ترین بستنی عمرتان ‌ به مگنوم استور ارزشش را دارد. این بستنی بدون شک خوشمزه تر از روزهای معمولی است و باید کمی ‌ خواهد بود. مگنوم استور در روزهای گرم سال شلوغ منتظر بمانید.

67

www . polertebat . com

Powered by