POL Magazine No.9 Turkey

M A G A Z I N E

حمایت از طراحان جوان همانطور که گفتیم رسالت اصلی این مراسم کشف استعدادهای مد و فشن است. شورای طراحان مد آمریکا با تمام وقت را ‌ ساله ۴ تحصیلی ‌ نجات معروف است بورسیه ‌ وگ (آنا وینتور) که به فرشته ‌ همکاری سردبیر مجله برای طراحان جوان در نظر گرفته است. همچنین متخصصان وگ با همکاری این شورا سه طراح مستقل را برای با استعداد برای یک سال ‌ کنند تا بتوانند کسب و کارشان را توسعه دهند. سه برنده ‌ حمایت مالی انتخاب می ریزی، بازاریابی، تامین مالی، تولید، صادرات ‌ خدمات رایگانی مانند: مشاوره تجاری، گسترش کسب و کار، برنامه هزار دالر جایزه تعلق می گیرد. ۱۰۰ هزار و به نفر دوم هرکدام ۳۰۰ عالوه به نفر اول ‌ کنند. به ‌ و... دریافت می

مراسم ‌ مهمان برجسته ‌ ساله ۱۹ یکی از مهمانان ایرانی-آمریکایی این مراسم یارا شهیدی بازیگر هالیوود بود. یارا شلوار گشاد قرمز و یک تاپ با طرح لوازم آرایش به تن داشت.

جی حدید در این مراسم با لباس آبی از لویی ویتان ‌ جی ای داشت. لباس این ‌ حضور پیدا کرد که طراحی پیچیده مدل جوان ترکیبی از یک کت بلند و شلوار و یک دامن پلیسه بود. خواهرش بال حدید هم با یک لباس مشکی، موهای فر و آرایش نود به این مراسم آمد.

آمریکایـی، دیگــر ‌ بـی رکســا خواننـده ‌ بـی مهمــان این مراســم بود. او یک لبــاس کوتـاه زنانـه مشکــی به تـن داشـت. بی از او ‌ اضافه وزن بی ‌ منتقدان درباره ها ‌ اند و او در جواب به آن ‌ نقدهایی کرده ام، با ایـن ‌ گفت: «من وزن اضافـه کرده موضوع کنار بیایید.»

لی راینهارت دیگر مهمان ‌ آمریکایی لی ‌ ساله ۲۲ بازیگر لی یک کت ساده کوتاه و ‌ پوش این مراسم بود. لی ‌ خوش بسیار شیک به تن داشت. هنرمندان مشهور زیادی مانند تیلور هیل، باربارا پالوین، آلدریج، دوتزن ‌ لی ‌ شایلین وودلی، سیارا، مارتا هانت، لی کروس، السا هاسک و... به مراسم امسال دعوت شده بودند.

47

www . polertebat . com

Powered by