POL Magazine No.9 Turkey

محلی امن برای رمزها

های امنیتی را فراموش ‌ اطالعات مهم یا پرسش و پاسخ ،‌ اگر رمزهای عبور ها را در یک دفترچه یادداشت بنویسید، بهتر است ‌ خواهید آن ‌ کنید و نمی ‌ می استفاده کنید. تمام رمزهایتان را در این 1password از اپلیکیشن امنی مانند اپلیکیشن وارد کنید و فقط یک رمز برای اپلیکیشن را به خاطر بسپارید. به این را از ۲۰۱۸ بهترین اپلیکیشن جدید سال ‌ موبایلی شک نکنید؛ زیرا جایزه ‌ برنامه دریافت کرده است. نگران گم کردن گوشی Fast Company معتبر ‌ سوی مجله توانید از طریق سایت هم به ‌ خودتان و از دست دادن پسوردها نباشید، می پسوردهایتان دسترسی داشته باشید. اگر گوشی هوشمند شما به فناوری توانید با صورت یا اثر انگشت، ‌ دی یا حسگر اثرانگشت مجهز باشد، می ‌ فیس آی افزار را باز کنید و نیازی به وارد کردن پسورد نیست. این برنامه یکی از ‌ قفل نرم هایی است که باید حتما روی گوشی خودتان نصب کنید. اپلیکیشن ‌ اپلیکیشن روی هر دو سیستم اپل و اندروید قابل نصب است. 1password

سفارش آنالین گل و هدیه

اما زمان یا امکان ،‌ تان نشان دهید ‌ خواهید عشق و محبت خودتان را به عزیزان ‌ می ای دارد، ‌ بیرون رفتن و خرید را ندارید؟ این اپلیکیشن که رابط کاربری بسیار ساده تواند به شما کمک کند. صدها فیلتر برای یافتن هدیه و گل مورد نظرتان در ‌ می نظر گرفته شده است. شما امکان انتخاب یک سبد گل رمانتیک، یک سبد میوه های سفید و صدها هدیه و گل زیبا با ‌ خوشمزه و زیبا، یک دسته گل رز، ارکیده ترین قیمت را دارید. یادداشت مورد نظرتان را بنویسید تا روی دسته گل ‌ مناسب ها را به دست عزیزانتان برسانید، ‌ توانید گل ‌ چسبانده شود. در هر جای ترکیه می حمل و نقل باشید. اگر روزهای مهم مانند ‌ بدون اینکه مجبور به پرداخت هزینه کنید، تاریخ آن را در این اپلیکیشن وارد کنید تا در موعد مقرر ‌ تولد را فراموش می های خاص را به شما یادآوری کند. این برنامه نیز با هر دو سیستم عامل ‌ مناسب سازگاری دارد.

ساخت ویدئوهای کوتاه و سرگرم کننده

اجتماعی برای ساخت و به اشتراک گذاری ویدئوهای ‌ این برنامه یک شبکه توانید به صورت رایگان به ویدئوهای ‌ ای و جذاب است. می ‌ ثانیه ۱۵ کوتاه های بامزه بسازید. در ‌ فیلتر، استیکر و... اضافه کنید و فیلم ‌ ، خود موزیک هایی ‌ بخش ادیت امکان کم یا زیاد کردن سرعت، برش و یا ترکیب بخش از ویدئو با هم وجود دارد. ویدئوهای دیگران را تماشا کنید تا لذت ببرید و های این برنامه ‌ ایده بگیرید. شما هم با ساخت ویدئوهای خاص در چالش بخش و خالقانه است. در ‌ شرکت کنید. این شبکه اجتماعی واقعا الهام TikTok توانید حتی به صورت زنده با فیلتر ویدئو بگیرید. ‌ صورت تمایل می مندان به الیو استریم در این کشور به ‌ در چین متولد شد، زیرا شمار عالقه ها ‌ صورت باور نکردنی در حال افزایش است. الیو استریمینگ در بین چینی به یک شغل پر درآمد تبدیل شده است.

31

www . polertebat . com

Powered by