POL Magazine No.9 Turkey

کنیم تا ‌ در هر شماره از مجله پل چند اپلیکیشن را به شما معرفی می تان کشف کنید و بیشتر لذت ‌ بتوانید امکانات بیشتری را با تلفن همراه ببرید. تکنولوژی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بسیاری از کارهای سازی کنید. ‌ روزمره را ساده های پُـــــل ‌ گنجینه اپلیکیشـن

رزرو رستوران در ترکیه

ها ‌ تواند آن ‌ ها دارد و می ‌ این اپلیکیشن لیست تقریبا کاملی از رستوران ها برای شما مرتب کند. ‌ بندی و تخفیف ‌ را بر حسب فاصله، قیمت، رتبه درجه از رستوران منتخب را تماشا ۳۶۰ توانید یک نمای ‌ همچنین می ذخیره کنید تا اگر Fixtable کنید. رستوران دلخواهتان را در اپلیکیشن این رستوران تخفیف خاصی داشت، از آن باخبر شوید. در کنار تمام این این اپلیکیشن برای رزرو رستوران در روز ‌ ترین استفاده ‌ امکانات، اصلی و iOS و ساعتی مشخص است. این اپلیکیشن با هر دو سیستم عامل اندروید سازگاری دارد و دو زبانه (ترکی و انگلیسی) است.

ترین داروخانه ‌ نزدیک

شویم و ‌ وقتی بیمار هستیم معموال بسیار کالفه می ترین داروخانه را ‌ تر نزدیک ‌ دوست داریم هر چه سریع پیدا کنیم. این اپلیکیشن محلی که مخصوص ترکیه طراحی شده است، دقیقا همین کار را برای شما انجام دهد. با استفاده از آن نام داروخانه، آدرس و شماره ‌ می تلفنش را به راحتی پیدا کنید. اگر دنبال داروی خاصی بودید فقط کافی است با داروخانه تماس بگیرید و ‌ آن دارو سوال کنید؛ به این ترتیب زحمت مراجعه ‌ درباره شود. شهرهای بزرگی مانند استانبول، ‌ حضوری کم می آنکارا، آنتالیا، بورسا و... تحت پوشش این برنامه هستند. این اپلیکیشن هم قابلیت اجرا روی هر دو سیستم عامل مشهور موبایلی را دارد.

30

اولین و تنها مجله فارسی زبان کشور ترکیه مجله پـــــــل

Powered by