POL Magazine No.9 Turkey

امیرگان پیشکش صلح به فرمانده ایرانی این پارک در گذشته یک باغ بود و مالکیت خصوصی داشت. با استناد به تاریخ رسد. سلطان مراد چهارم (فرزند ماه پیکر و سلطان ‌ می ۱۷ قدمت این محل به قرن صفویه هدیه ‌ احمد یکم) باغ را به یک فرمانده ایرانی به نام امیر گونه خان از سلسله ایروان ‌ داد. ماجرا از این قرار بود که سلطان مراد چهارم به ایران حمله کرد و قلعه را به تصرف خود درآورد و سپس شهر تبریز را به آتش کشید؛ کمی بعد اوضاع به ای پیش رفت که دولت عثمانی و ایران با هم مصالحه کردند. ‌ گونه باغ مذکور نیز به عنوان پیشکش تقدیم امیر گونه خان شد. امیر گونه خان و وزیر ماه گفتگو و مطالعه کردند ۲ ، عثمانیان (محمد پاشا) کسانی بودند که پس از صلح های ‌ ها و سوتفاهم ‌ تا مرزهای دو کشور را مشخص کنند. مدتی بعد باز آتش جنگ کهنه زبانه کشید و صلح نیمه کاره رها شد. عراق شورش کرد، از ایران جدا شد و زهاب (قصر شیرین) به عثمانی پیوست. سپس دوباره موضوع ‌ طبق عهدنامه ها امیرگون بود؛ سپس برای سهولت تلفظ ‌ صلح مطرح شد. نام این پارک تا مدت به امیرگان تغییر کرد.

های پارک امیرگان ‌ عمارت ها چندین بار تغییر کرده ‌ مالکیت این باغ بزرگ در طول سال میالدی این باغ بزرگ به فرمانده عثمانی در ۱۸۶۰ است. در سال اهدا شد. اسماعیل Khedive Isma'il Pasha مصر و سودان، پاشا که فرد متمولی بود، سه ساختمان دو طبقه در این باغ Sarı های ‌ هایشان به نام ‌ ساخت. این سه ساختمان طبق رنگ Beyaz (عمارت صورتی)، Pembe Köşk (عمارت زرد)، Köşk گذاری شدند. سبک معماری عثمانی ‌ (عمارت سفید) نام Köşk شود. ‌ و نئوکالسیک به وضوح در این سه ساختمان دیده می اند و در حال حاضر به عنوان کافه و ‌ ها بازسازی شده ‌ ساختمان ۱۸۶۱ های ‌ شود. عمارت زرد بین سال ‌ ها استفاده می ‌ رستوران از آن ساخته شد. Sarkis Balyan در مرکز باغ و توسط معمار ۱۸۷۸ الی باغ بوده است. ‌ خانه ‌ متری مهمان ۴۰۰ رسد این بنای ‌ به نظر می تزئینات سقف بسیار زیبا و شاد هستند. عمارت صورتی نیز حاال های ‌ یک کافه و رستوران است که گاهی مراسم عروسی و جشن شود و در تابستان با احتساب فضای ‌ مختلف در آن برگزار می نفر مهمان را دارد. عمارت سفید نزدیک عمارت ۴۰۰ باز ظرفیت صورتی است و مانند آن سبک نئوکالسیک دارد. این عمارت اسماعیل ‌ ای است. ورثه ‌ ها رستوران ترکیه ‌ ها کافه و شب ‌ صبح ‌ ، فروشنده Satvet Lütfi Tozan باغ را به ۱۹۳۰ پاشا در سال میالدی این باغ به ۷۰ ‌ ثروتمند اسلحه فروختند. سرانجام در دهه مالکیت شهرداری استانبول درآمد و یک پارک عمومی شد. چند سازی در انتهای باغ و کنار ساحل وجود داشتند که ‌ کارگاه کشتی اند. ‌ های ساحلی داده ‌ حاال جای خود را به کافه و رستوران

این آخر هفته بزن بریم امیرگان شب باز است. همانطور که گفتیم ۱۰:۳۰ صبح تا ۶ پارک امیرگان هر روز از ساعت رشید پاشا قرار دارد. ‌ تر در محله ‌ یر و به طور دقیق ‌ ساری ‌ این پارک بزرگ در منطقه عمومی مانند تراموا و اتوبوس بسیار ‌ دسترسی به این محل با وسایل نقلیه توانید ‌ آسان است. اگر خودتان را به پایانه اتوبوسرانی اسکله کاباتاش برسانید، می را سوار شوید و در ایستگاه پارک پیاده شوید. باغ آتاتورک و 25E ‌ اتوبوس شماره های قبلی مجله معرفی شدند در نزدیکی این پارک ‌ جنگل بلگراد که در شماره نیک در امیرگان حاضر باشید و حسابی خوش ‌ قرار دارند. این آخر هفته برای پیک بگذرانید.

21

www . polertebat . com

Powered by