POL Magazine No.12 Turkey

فــروردیــن

ارزش وضعیت موجود را بدانید. (حاال) تنها چیزی است که دارید. گذشته های شن از بین انگشتان شما به زمین ریخته و آینده تا زمانی ‌ مانند دانه که به آن نرسید، چیزی جز توهم نیست. چیزی که باید آن را زندگی کرد حال توجهی شما به این کلیشه، باعث شده ‌ است. شاید کلیشه باشد، اما بی ور باشید. حاال زمان زندگی کردن در ‌ مدام جایی میان گذشته با آینده غوطه گوید که اگر شما در روزهای میانی ماه، حضور ‌ ها می ‌ حال است. آرایش ستاره تان را ‌ های ‌ ها و حسرت ‌ توانید برخی از نگرانی ‌ در لحظه اکنون را حس کنید می برای همیشه از بین ببرید. از این فرصت استفاده کنید.

اردیبهشت

های بیرونی ‌ مرکز هدایت شما باید درونی باشد. خودتان را به دست جریان نسپارید. اگر همواره کسی در حال هدایت و کنترل شما باشد، دیگر کنید. چون عادت ‌ توانید به خودتان اعتماد کنید و مسیرتان را پیدا نمی ‌ نمی به هدایت بیرونی دارید. اگر قرار است کاری انجام شود، منتظر درخواست و دستور بیرونی نباشید. این روزها فرصتش پیش خواهد آمد، خودتان دست به کار شوید و کنترل همه چیز را به دست بگیرید. برای پیش بردن فرمان دست شماست و شما ؛‌ کارهای این ماه، به دستور نیازی نیست برید. ‌ همه چیز را پیش می

خـــرداد

تواند یک چاقو دو لبه باشد که خودتان را به خطر بیاندازد. ‌ مهربانی شما می به مهمانی یا جمعی خواهید رفت، نباید از جمع فاصله بگیرید اما مرزها تواند باعث ابراز ‌ را حفظ کنید. ضعف در رابطه و یا ترسیدن از تنهایی، می دانید که محبت ‌ محبت ناگهانی و افراطی به دیگران شود. خودتان بهتر می زند. پس روابط این ماه ‌ افراطی هم به خودتان و هم دیگران آسیب روحی می را کنترل کنید و سعی نکنید خودتان را با روش اشتباه به دیگران معرفی تان ‌ تواند از مخمصه نجات ‌ نفس واقعی می ‌ جا و اعتمادبه ‌ کنید. کمی غرور به دهد. خودتان را دست کم نگیرید.

تیــــــر

تان را هدر ندهید. الگویی پیدا کنید که شما ‌ وری ‌ تان را تلف نکنید و بهره ‌ وقت تان را درست مدیریت کنید. کمی به کارهایی که در ‌ را به هدف برساند. انرژی ساعت ۲۴ این دنیا، در یک روز ‌ ه ‌ های زند ‌ کنید فکر کنید. تمام انسان ‌ روز می کنند و برخی تنها در حال گذران اوقات ‌ دارند. چرا برخی کارهای ارزشمند می خواهید در کدام دسته باشید؟ یک تیر ماهی ذاتا استعداد ‌ هستند؟ شما می مدیریت دارد. پس این استعداد را بیدار کنید و زمان را در دست بگیرید.

مـــــرداد

موقعیـت فعلـی را بررسـی کنیـد و نتیجـه را بـا بهتریـن عملکـرد خود مقایسـه کنیـد. آیـا میلـی بـه تغییـر داریـد؟ اعتمـاد بـه نفـس داشـته باشـید و بخواهیـد که در سـطح باالتری باشـید. از خودتان بپرسـید که االن چه کسـی هسـتم؟ و خواهم چه کسـی باشـم؟ این خال تنها با تالش پر خواهد شـد. کسـی که ‌ می شـود، باالتریـن سـطح از نیروی خورشـید را ‌ در مـاه میانـی تابسـتان متولـد می توانـد بـه بهتریـن وضعیتـش برسـد. ‌ در وجـودش دارد و می

شهریــــور

شما اگر به قلبتان نگاه کنید و حرف دلتان را بشنوید راه درست در روابط عاطفی را پیدا خواهید کرد. همین حاال از خودتان بپرسید که آیا واقعا قلبتان ای تردید دارید، این رابطه را ‌ با اوست؟ اگر در پاسخ به این سوال حتی ذره های ‌ تواند با عشق ‌ با احترام و منطق به پایان برسانید. یک شهریوری نمی نصفه و نیمه دوام بیاورد. چیزی که شما به آن نیاز دارید عشقی محکم کنید. عجله ‌ است. شاید نیاز به زمان داشته باشد، اما در آخر آن را تجربه می شود. اجازه دهید همه چیز ‌ های خوب می ‌ شما باعث از دست دادن فرصت روند طبیعی خودش را طی کند.

66

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by