POL Magazine No.12 Turkey

. عکس از صورت یا بیوتی شات ۱ شود. ‌ این عکس تصویر چهره شماست و از باالی شانه به بعد گرفته می ترین حالت ممکن ‌ هدف این عکس نشان دادن چهره شما در طبیعی است؛ پس آرایش سنگین و ویرایش عکس را به طور کامل فراموش ‌ کنید. همچنین نیازی به درست کردن مو و یا استفاده از اکسسوری نیست. در این عکس زیاد لبخند نزنید و ریلکس باشید. . عکس تمام قد ۲ در پورتفولیوی خودتان یک عکس تمام قد بگذارید تا اندام شما را نشان دار و گشاد یا دامن بپوشید. ‌ های پف ‌ دهد. برای این عکس نباید لباس توانید کفش ‌ شرت انتخاب خوبی است. می ‌ یک شلوار جین و یک تی پاشنه بلند یا تخت بپوشید؛ انتخاب به شما بستگی دارد. حالت خیلی خاصی نگیرید و خیلی هم صاف نباشید. . عکس با مایو ۳ سال است و با گرفتن عکس با بیکینی و مایو ۱۶ اگر سن شما پیش از ها زیاد ‌ مشکلی ندارید این شات را تهیه کنید. نیازی نیست در این عکس ها نباید فراموش کنند که صنعت فشن زنانه برای ‌ اغواگر باشید. خانم هاست و نیاز به بیش از حد سکسی بودن ندارند. پس الزم نیست ‌ خانم های اسپورت ‌ های کامال عریان روی موتورسیکلت یا ماشین ‌ که با لباس های بوکسوری ‌ توانند شورت ‌ های مرد هم می ‌ عکس بگیرید. مدل فرستید فکر کنید و ‌ بپوشند. همیشه در مورد پیامی که با عکس می مخاطب را در نظر بگیرید. . عکس ادیتوریال فشن ۴ ها، ‌ ها، روزنامه ‌ هایی هستند که شما در مجله ‌ ها همان ‌ این عکس مهم این است ‌ بینید. حاال زمان خالقیت است. نکته ‌ پوسترها و... می های ادیتوریال باید راوی یک داستان باشند. باید سعی کنید ‌ که عکس که خودتان را بدون حرف زدن، عرضه کنید. این عکس باید به جای شما های شما حرف بزند و مشتری یا آژانس را برای کار کردن با ‌ توانایی ‌ درباره توانید از هر لباس، اکسسوری، آرایش و مدل مویی ‌ شما متقاعد کند. می ترین لوکیشن بروید. همیشه نیاز به صرف ‌ استفاده کنید و به مناسب کنید فکر ‌ های گزاف ندارید، بیشتر به حس و داستانی که منتقل می ‌ هزینه های تبلیغاتی (تجاری) که ‌ ها با عکس ‌ کنید. فراموش نکنید که این عکس کند. ‌ سعی در فروش یک محصول دارند، فرق می .عکستبلیغاتی ۵ ها یا ‌ هایی که در کاتولوگ ‌ عکس تبلیغاتی هدف تجاری دارد؛ مانند عکس ها حالت چهره شما و پیامی که ‌ بینید. برای این عکس ‌ روی بیلبوردها می ها ممکن است ‌ فرستید بسیار اهمیت دارد. در ضمن در این عکس ‌ می فقط از بخش خاصی از بدن شما عکاسی شود. مثال اگر موهای سالم توانید در تبلیغ نرم کننده، قرص تقویت مو یا شامپو ‌ و زیبایی دارید، می باشید. . عکس خندان ۶ های خودتان داشته باشید. ‌ حتما یک عکس خندان در کتابچه عکس ها ‌ مطمئن باشید این عکس تاثیر خودش را دارد. همچنین به مشتری ها نیازی ‌ مدل ‌ های شما را ببینند. همه ‌ دهد که دندان ‌ ها اجازه می ‌ و آژانس خواهند دقیقا ‌ ها می ‌ ها یا لبخند کامل ندارند، اما آژانس ‌ به داشتن دندان شما را بشناسند.

نزدیک ‌ . عکس کلوز شات یا پرتره ۷ شود تا جزئیات بهتر دیده شود. شما ‌ نزدیک گرفته می ‌ این عکس از فاصله ها ‌ رختان تهیه کنید. از آنجایی که بیشتر بیننده ‌ توانید عکسی از نیم ‌ می آورند؛ پس مطمئن شوید ‌ فقط اولین و آخرین عکس شما را به خاطر می ترین عکس ‌ که این عکس بهترین عکس شما باشد و کتابچه را با قوی خودتان تمام کنید.

چندنکته: های ‌ توانید از کلیر بوک استفاده کنید و عکس ‌ ها می ‌ برای کاهش هزینه  ▪ خودتان را با پرینتر رنگی چاپ کنید و در آن بگذارید. با این ایده دیگر نیازی به چاپ آلبوم با هزینه زیاد ندارید. ای از پورتفولیو باید اطالعات ظاهری (سایز لباس، قد، دور سینه، ‌ در صفحه  ▪ دور شکم، دور باسن، رنگ مو، رنگ چشم، سایز پا، سن و …) را بنویسید. اگر سایزهای شما تغییر کردند اعداد را تغییر دهید. عالوه بر اطالعات ظاهری، باید تمام اطالعات شخصی مورد نیاز مانند نام و  ▪ های اجتماعی مورد نیاز و... را نیز در ‌ خانوادگی، ملیت، آدرس دقیق، شبکه ‌ نام پورتفولیو بنویسید. طراحی جلد و صفحات به خالقیت شما بستگی دارد، اما چیزی طراحی کنید  ▪ که بتواند بیننده را تحت تاثیر قرار دهد. فراموش نکنید که پورتفولیو به بروز رسانی نیاز دارد. یعنی شما باید به  ▪ های بهتر و بهتری در این کتابچه بگنجانید. زیاد به ‌ صورت مداوم عکس عکس متوسط است. ۱۰ عکس خوب بهتر از ۵ یا ۴ ، کمیت نپردازید های ‌ همیشه با یک عکاس کار نکنید، هر عکاسی سبک متفاوتی دارد. سبک  ▪ کنید، ‌ دهند. هر بار که عکاسی می ‌ مختلف معنای بیشتری به کار شما می گیرید. ‌ تر جلوی دوربین قرار می ‌ شوید و بهتر و راحت ‌ تر می ‌ ای ‌ حرفه المللی عالوه بر پورتفولیو نیاز به کامپوزیت ‌ های بین ‌ برای همکاری با آژانس ▪ هستند که در یک طرف A5 هایی در سایز ‌ ها کارت ‌ هم دارید. کامپوزیت های شما در طرف دیگر اطالعات ظاهری و شخصی شما چاپ ‌ ها عکس ‌ آن کند. ‌ اند. کامپوزیت مانند کارت ویزیت عمل می ‌ شده پورتفولیوی خودتان را تهیه کنید تا بتوانید به راحتی آن را PDF ‌ نسخه  ▪ ایمیل کنید.

47

www . polertebat . com

Powered by