POL Magazine No.12 Turkey

داستان مدل شدن شما چطور شروع شد؟ سالگی از تهران به لندن رفتم و در یک مغازه ۱۸ . مدل شدن اصال در ذهن من نبود کردند من ‌ ها فکر می ‌ لباس فروشی در مرکز لندن شروع به کار کردم. خیلی از مشتری گرفتند. روزی یک مشتری خانم فرانسوی کارت ویزیتش را ‌ مدلم و با من عکس می کند. ‌ به من داد و گفت: «به پاریس بیا و مدل آژانس من شو». فکر کردم شوخی می ای! به ‌ بعد این را با پسر عمویم که در لندن بود در میان گذاشتم. او گفت دیوانه های داخل لندن برویم. اولین ‌ پاریس برو. بعد گفت اصال چرا پاریس؟ بیا سراغ آژانس العاده بودند و عکاس، آژانس استورم را به من معرفی ‌ هایی که گرفتیم فوق ‌ عکس اند. من به آنجا رفتم ‌ با این آژانس کار کرده Kate Moss های معروفی مانند ‌ کرد. آدم تمام شوهایی London Fashion Week و بالفاصله مرا انتخاب کردند. سال اول در توانم دور دنیا سفر ‌ خواستند مرا انتخاب کردند. وقتی فهمیدم با این کار می ‌ که پسر می ای در این شغل هستم. ‌ سال است که به صورت حرفه ۲۴ تر گرفتم. االن ‌ کنم، آن را جدی واکنش اطرافیان به تصمیم شما برای مدل شدن چه بود؟ پسر عمویم خیلی ذوق داشت. وقتی به مادرم گفتم، گفت در این کار پول نیست. است. پدرم به مادرم گفت این یک ۱۹۹۷ دقت کنید که این موضوع مربوط به سال شود. کسی به من نگفت کار خوب یا بدی است. ‌ جَو است که سال دیگر فراموش می گفتند اگر عالقه داری انجامش بده اما در کنارش کار خودت را هم بکن. همیشه دهند. خیلی خوش شانس هستم که همچنین ‌ هایم را به دیگران نشان می ‌ عکس خانواده و دوستانی دارم.

اگر حساس هستی مُدل نشو آیدیــنمُمتـاز ‌ سال پیش به صورت کامال اتفاقی وارد حرفه ۲۴ آیدین ممتاز ۱۹ مدلینگ شد. در او استعدادهایی وجود داشت که تا سال سن، ۴۳ ها را جدی نگرفته بود. آیدین حاال ‌ سالگی آن کیلوگرم وزن و بدنی کامال عضالنی ۸۳ ، متر قد ‌ سانتی ۱۸۶ های مدلینگ از جمله کامرشیال، ‌ دارد و تقریبا در تمام شاخه کند. او در نیوجرسی ‌ وی و... فعالیت می ‌ فیتنس، فشن، ران ۱۸ آمریکا از مادری اسپانیایی و پدری ایرانی به دنیا آمد. تا سالگی در تهران بود و بعد به لندن مهاجرت کرد و حاال هم ها به غیر از ‌ کند. البته آیدین در این سال ‌ در دبی زندگی می شغلش به ایتالیا، ‌ انگلستان، امارات و اسپانیا به واسطه فرانسه، آلمان، یونان، سنگاپور، ژاپن، استرالیا، اندونزی، سال حضور ۲۴ . تایلند، هند، چین و... هم سفر کرده است در این شغل مساوی همکاری با برندهای معتبر بسیاری Georgio Armani ، Tom Ford ، Gucci ، Hugo Boss مانند ، ، Dior ، Disel ، Levi’s ، Abercrombie & Fitch ، Niman y Emperor London ، ‌ Behnoode ، ‌BMW ، Mercedes Benz ، های ‌ و... ، همچنین حضور در مجله Range Rover ، Jaguar Harper’s Bazaar و Men’s Fitness ، GQ ، FHM معتبر ‌ توانیــد او را روی اینستگـرام به آدرس ‌ و... است. می ‌ دنبال کنید. Forever.aydin مصاحبه با مدل ایــرانــی

تان توضیح دهید. ‌ الیف استایل ‌ لطفا درباره نویسند ‌ ها می ‌ کنند یا در مجله ‌ کنم با چیزهایی که مردم فکر می ‌ سبکی که زندگی می کنند. ‌ کند. متاسفانه مردم به جای یادگرفتن از خودشان، از دیگران تقلید می ‌ فرق می پوشم. ‌ پوشم و برند نمی ‌ خیلی ساده و مینیمال هستم. همیشه لباس عادی می خورم ‌ دنبال جواهرات و ساعت هم نیستم. رژیم غذایی ندارم، هر چه دوست دارم می خورم. تا به حال در عمرم سیگار و مواد مخدر ‌ کنم. مشروب نمی ‌ روی نمی ‌ اما زیاده نوشم. به هیچ عنوان هیچ مکمل و دارویی برای ورزش ‌ ام. خیلی آب می ‌ مصرف نکرده خوابم و ‌ ساعت می ۶ تا ۴ کنم. روزانه ‌ روز ورزش می ۷ الی ۶ خورم. در طول هفته ‌ نمی گذارم تا مردم یاد ‌ ام را می ‌ خوابم زیاد نیست. روی اینستگرام خیلی از کارهای ورزشی بگیرند و بدانند که به وسایل خاص یا زمان زیادی نیاز ندارند.

42

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by