POL Magazine No.12 Turkey

Clue بررسی سیکل پریود

توانند روند تغییرات ‌ ها با استفاده از این اپلیکیشن بسیار کاربردی می ‌ خانم هورمونی و پریود خود را بررسی کنید. این موضوع برای آگاهی از وضعیت بدن و وخو در ماه بسیار باارزش و مفید است. کافی ‌ سالمت و همچنین تغییرات خلق است هر روز احساسات، میزان خواب، فعالیت جنسی، میزان تحرک، وضعیت پوست و مو، وضعیت گوارش، میزان اجتماعی بودن، میزان تمرکز و استرس، وضعیت نوشیدن الکل و کشیدن سیگار، میزان ورزش، اشتیاق به خوردن تان را با وارد اپلیکیشن کنید. وارد کردن ‌ چربی و شکالت و کربوهیدرات و وزن گیرند. سپس اپلیکیشن زمان ‌ این اطالعات کمتر از یک دقیقه از وقت شما را می پریود، سندروم پیش از قاعدگی، زمان مناسب برای باروری را به شما نشان توانید با یک کد دسترسی، سیکل خود را با همسر یا شریکتان به ‌ دهد. می ‌ می اشتراک بگذارید تا بیشتر شما را درک کند.

StoryArt های اینستگرام ‌ ویرایش استوری

های اینستگرام خود را زیباتر، ‌ کند تا استوری ‌ این اپلیکیشن به شما کمک می تر کنید. بیش از هزار قالب از پیش آماده برای ادیت و کالژ ‌ ای ‌ تر و حرفه ‌ جذاب سازی و ‌ ها قابلیت سفارشی ‌ ها و ویدئوهای شما وجود دارد که تمام آن ‌ عکس و فیلم ‌ تغییر دارند. یادتان باشد که هیچ وقت محتوای خام یا در واقع عکس های جدید، ‌ توانید با استفاده از طرح ‌ بدون ادیت منتشر نکنید. سعی کنید تا می تر کنید. خروجی این اپلیکیشن ‌ تر و متفاوت ‌ همه چیز را برای مخاطبان جذاب دقیقا سایز استوری اینستگرام است و کیفیت عکس و فیلم شما را هم زیاد های خود کاور ‌ توانید برای استوری ‌ دهد. در داخل این اپلیکیشن می ‌ تغییر نمی تر و زیباتر این اپلیکیشن رایگان نیستند. ‌ ای ‌ های حرفه ‌ هم بسازید. قالب

Bookly بررسی و مدیریت میزان مطالعه

مطالعه و خواندن، بازوی توانمند شما برای موفقیت است. هرچه اطالعات مفید شما بیشتر توانید میزان مطالعه ‌ می Bookly شود. با ‌ گیری هم بیشتر می ‌ شود، توانایی شما در تصمیم ‌ روزانه خودتان را بررسی کنید. جلد کتاب، نام نویسنده و تعداد صفحات را وارد کنید. دکمه بخش مانند ‌ تایمر را بزنید و مطالعه را آغاز کنید. این اپلیکیشن توانایی پخش صداهای آرامش خواهد ‌ صدای باران در هنگام مطالعه را دارد. وقتی مطالعه شما تمام شد، بوکلی از شما می هایی که باید بخوانم و ‌ هایی مانند: کتاب ‌ که شماره صفحه را وارد کنید. امکان ساخت لیست توانید برای خودتان هدف تعیین کنید؛ برای ‌ ام نیز وجود دارند. حتی می ‌ هایی که خوانده ‌ کتاب کند. ‌ به شما مطالعه کردن را یادآوری می Bookly مثال روزی یک ساعت مطالعه.

25

www . polertebat . com

Powered by