POL Magazine No.12 Turkey

دوباره وارد می شود! TellTale Games به The Walking Dead داران این صنعت حتما این استودیو را با عنوان زیبا و متفاوت ‌ دوست بهترین بازی سال شد و همین دلیلی شد که این استودیو چند ۲۰۱۳ یاد دارند. عنوانی که در سال بود. از این The Wolf Among us ها ‌ عنوان جدید به همان سبک بسازد که از جمله این عنوان عنوان اگرچه استقبال خوبی شد اما سیر نزولی این استودیو از بعد از این بازی شروع شد، تا جایی که سال گذشته بعد از عرضه چند عنوان ناموفق این استودیو رسما اعالم ورشکستگی کرد. هایی که طرفدار سبک بازی ‌ ماه پیش بود خبر بازگشایی این استودیو همه آن ۲ اما حدود در Telltale Games این شرکت بودند را حسابی خوشحال کرد و حاال از سورپرایز بزرگ دقیقه هم کافی ۱ یک تیزر کوتاه زیر . The Wolf Among us 2 رونمایی شد، The Game Awards نیست و برای ۲۰۲۰ بود تا سالن منفجر شود! اما خبر بد اینکه اعالم شد تاریخ عرضه این بازی سال های نسل جدید!! ‌ صبر کرد. احتماال روی کنسول ۲۰۲۱ تجربه این عنوان باید حداقل تا اوایل سال توانید تیزر معرفی این بازی را در صفحه اینستاگرام جوی استیک ببینید. ‌ شما می

کوجیما باز هم جایزه برد! به گوشش )Hideo Kojima( شود که نام هیديو کوجیما ‌ کمتر گیمری پیدا می ساله که شهرتش به خاطر خلق مجموعه ۵۶ ساز ژاپنی ‌ نخورده باشد. این بازی Death Stranding است، امسال با عرضه بازی Metal Gear Solid های ‌ بازی ها ‌ دوباره سر زبان Norman Reedus های مطرح مثل ‌ و استفاده از هنر پیشه پلی بازی جدید کوجیما انتقادهای زیادی وارد شد، اما ‌ افتاد. اگر چه به گیم العاده و هنر نمایی ‌ ها دلیل نشد تا داورها از داستان فوق ‌ هیچکدام از این کوجیما در کارگردانی بازی بگذرند و به همین دلیل عنوان بهترین کارگردانی بازی داده شد. اما این تنها جایزه بازی Death Stranding به هیدیو کوجیمابرای بازی The Walking Dead ستاره سریال Norman Reedus ساخته کوجیما نبود. برنده جایزه بهترین بازیگری شد و موسیقی عالی و متناسب با فضای این بازی به قدری جذاب بود که برنده شایسته جایزه بهترین موسیقی شد.

برنده رقابت سخت! DMC 5 ترین جایزه ‌ ترین و مهم ‌ شاید بعد از عنوان بهترین بازی سال، جذاب با پشت Devil May Cry 5 عنوانبهترینبازیاکشنباشدکهامسال Call Of Duty:Modern Warfare و Gears 5 های ‌ سر گذاشتنبازی برنده این عنوان شد.

18

المللے ‌ مجله فارسے زبان بین مجله پـــــــل،

Powered by