POL Magazine No.11 Turkey

روزبـه بمانـی کـه قب او را بـه عنـوان یـک ترانـه شناختیم، ‌ سـرای صاحب سبک و برجسته می ایـن روزهـا در قالب خواننده موسـیقی پاپ هم موفـق عمـل کـرده و جدیدتریـن کار خـود بـا نـام های موسـیقی ‌ «اسـمت کـه میـاد» را از رسـانه منتشـر کـرده اسـت.

اولین سینگل از اولین آلبوم دارا عضو گروه پایدار به نام «یه چی بینشـه» با حضور عرفان و جیدال به طور انحصاری از رادیوجوان منتشـر شـد که با اسـتقبال هواداران گروه پایدار روبرو شد.

ترین همکاری خود با لیبل رادیوجوان ‌ نیکیتا در تازه کار احساسـی «تنهایـی حالـم بهتـره» را منتشـر کـرده کـه کار نسـبتا خوبی بود.

‌ برترین موزیک ویدئو ماه

سال قبل فعالیتش ۱۰ شایع رپر جوان و با استعدادی است که از هاپ را به صورت زیرزمینی شروع کرد. تا به حال ‌ در موسیقی هیپ ۱۲ آلبـوم کوتـاه از او منتشـر شـده و آلبـوم جدیـدش «اینجانب» با ۳ قطعـه، اولیـن آلبـوم بلنـد اوسـت. آلبـوم آخـر او یـک آلبـوم شـخصی اسـت کـه شـایع در آن دربـاره خـودش، عقایـدش و اهدافـش رپ کنـد. یکـی از حواشـی ایـن آلبـوم، نشـان دادن چهـره واقعـی ‌ می خـودش در تیـزر بـود. دو موزیـک ویدئـو از قطعـه اول و دوم ایـن آلبـوم پخـش شـده اسـت.

عنوان موزیک ویدئو برگزیده این ماه به اولین کار مشترک اندی گیـرد. موزیـک ویدئـوی نازنیـن، اسـتقبالی فراتـر از ‌ و تهـی تعلـق می انتظارها داشـت. ماه قبل آهنگ این موزیک ویدئو منتشـر شـد و مـردم شـروع بـه سـاخت دابسـمش روی ایـن موزیـک کردنـد. AZfilmz آنجلس و به کارگردانی ‌ ویدئوی این آهنگ شـاد در لس ضبط شـده اسـت.

آلبوم ماه ‌ برترین

‌ برترین پادکست ماه

آخریـن اپیـزود از پادکسـت نـام آشـنای آب و آتـش بـه مناسـبت هالوویـن منتشـر شـد و ماننـد اپیزودهـای قبلـی واقعـا گل کاشـت. های پخـش شـده در ‌ تریـن پادکسـت ‌ آب و آتـش یکـی از پرمخاطب گذرانی باشـد، ‌ رادیـو جـوان اسـت و هـر کسـی کـه اهل پارتـی و خوش های ایرانی ‌ جی ‌ ترین دی ‌ جی طبا، یکی از معروف ‌ بدون شـک نام دی دنیـابـه گوشـشآشناسـت.

73

www . polertebat . com

Powered by