POL Magazine No.11 Turkey

لباسی Graveyard برای اجرای موزیک Halsey خالی پوشید، این اجرا به خاطر ‌ از تور سفید خال استیج جذابش یکی از پر سروصداترین اجراهای امسال بود. هالسی روی فرش قرمز یک تاپ و های گل دار به تن ‌ دامن با طراحی خاص از پارچه ‌ بهترین خواننده پاپ، جایزه ‌ داشت. عالوه بر جایزه هم به او تعلق گرفت. Best Look

خواننــده Leomie Anderson ســاله یکی از بهتریــن ۲۶ و مـدل هــا را برای ایــن مراســـم ‌ لباس پوشیــده بود. لباس او پیراهــن هایی شبیه به بال ‌ کوتاهی با الیه پــروانه بود که روی هم قـــرار داده شده بودند. ترکیب رنگی سفید، مشکی و قرمز این لباس به خوبی با فضــا ست شده بودند و نمــای لباس روی فرش قرمز چند برابر شده بود.

با دوست Cristiano Ronaldo Georgina Rodriguez دخترش به این مراسم دعوت شدند. این ستاره فوتبال کت و شلوار قرمز و شرت و کتونی سفید را انتخاب ‌ تی کرده بود تا ظاهـــرش چیــزی بین رسمــی و ورزشی باشــد. دوست دختر کریستین نیز رنگ سفید را برای کفشش انتخــاب کرده بود و طراحی لباسش کامال زنانه بود. جورجیــا برای اعالم جوایــز روی صحنه رفت.

خــواننــده، Nicole Scherzinger ســـالهِ ۴۱ ســـــرا و بازیـگــــر ‌ ترانه استایل یک لبــاس قرمز کوتاه ‌ خوش و بــراق به تـــن داشت. لبــاس او در عیـن سادگی بسیار چشمگیر بود و توجه بسیاری را جلب کرد. رنگ مو و کفش نیکول با هم ست شده بودند رسید. ‌ و ظاهرش زیاد شلوغ به نظر نمی

خالی ‌ ساله اسپانیایی با یک لباس سفید مشکی خال ۲۶ خواننده Rosalia روی فرش قرمز آمد. طرح خال خالی یکی از ترندهای بهار و تابستان سال جاری است. او یک کیف نارنجی کوچک در دست داشت که هیچ همخوانی فرش قرمز ست شده بود. او برای ‌ با استایلش نداشت، اما با پس زمینه اجرایش یک تاپ نیم تنه مشکی و یک شلوار مشکی و قرمز به تن داشت.

49

www . polertebat . com

Powered by