POL Magazine No. 24 QATAR

ها و توانایی غلبه ‌ با هر پیروت، ما قدرت درون خود، قدرت باال رفتن از چالش کنیم. همانطور که شاهد تغییر بدن خود از طریق ‌ بر نامالیمات را کشف می اندیشی، ‌ یابد. افکار منفی را با مثبت ‌ رقص هستیم، ذهن ما نیز تکامل می کنیم. ‌ شک به خود را با اعتماد به نفس و غم را با شادی جایگزین می سفر هر رقصنده منحصر به فرد است، گواهی بر ظرفیت بی حد و حصر روح انسان برای پیروزی بر تاریکی. در دنیای رقص، ما نه تنها یک مهلت موقت یابیم. ‌ از افسردگی، بلکه منبع پایدار الهام و تجدید می بیایید جادوی رقص را به عنوان یادآوری در آغوش بگیریم که مهم نیست تر از همیشه در ‌ رسد، طلوع یک روز روشن ‌ شب چقدر تاریک به نظر می دسترس است. بگذار رقص ما را به سفری پُر از امید هدایت کند، جایی شویم ‌ گیرد. زیرا در رقص، متوجه می ‌ هایمان مثل قبل اوج می ‌ که قلب خیزیم، ‌ ناپذیر است و با هر حرکت زیبا، برمی ‌ که روح انسان واقعا تسلیم گیریم. به یاد داشته باشید، زمانی که زندگی ‌ دهیم و الهام می ‌ شفا می کند، در رقصیدن راه خود دریغ نکنید، زیرا رقص ریتم ‌ احساس سنگینی می ترین سمفونی زندگی است. ‌ بخش ‌ الهام

های ‌ رقص اغلب شامل تنظیمات گروهی، مانند کالس تعامل اجتماعی: هایی برای تعامل اجتماعی و ‌ تواند فرصت ‌ رقص یا نمایش است، که می احساس تعلق ایجاد کند. حمایت اجتماعی در مبارزه با افسردگی بسیار تواند آرامش و درک عاطفی را ارائه دهد. ‌ مهم است و می دهد که خود را خالقانه بیان کنند ‌ رقص به افراد این امکان را می بیان خالق: ها از ‌ کند که ممکن است انتقال آن ‌ و خروجی برای احساساتی فراهم می تواند به افراد کمک کند تا ‌ طریق کلمات دشوار باشد. این بیان خالقانه می احساسات خود از جمله احساسات مربوط به افسردگی را پردازش کرده و با آن کنار بیایند. رقص برای هماهنگ کردن حرکات و ریتم نیاز به تمرکز ارتباط ذهن و بدن: تواند به افراد کمک کند تا در ‌ دارد. تمرین ذهن آگاهی از طریق رقص می لحظه حضور داشته باشند و به طور موقت افکار افسردگی را کاهش دهند. دهنده ‌ رقصیدن باعث تحریک ترشح دوپامین، یک انتقال ترشح دوپامین: تواند ‌ شود. افزایش سطح دوپامین می ‌ عصبی مرتبط با لذت و پاداش می تاثیر مثبتی بر خلق و خو و انگیزه داشته باشد. تواند عزت نفس و تصویر ‌ شرکت در رقص می عزت نفس و تصویر بدن: های ‌ بدن را تقویت کند، به ویژه زمانی که افراد در تسلط بر حرکات یا برنامه رقص احساس تسلط و موفقیت داشته باشند. رقص درمانی شکل تخصصی روان درمانی است ای: ‌ رقص درمانی حرفه که از رقص و حرکت برای حمایت از یکپارچگی عاطفی، شناختی و فیزیکی تواند برای افرادی که با افسردگی، تروما و سایر ‌ کند. این می ‌ استفاده می های سالمت روان سر و کار دارند مفید باشد. ‌ چالش رقص سفر شفابخش زندگی را در آغوش بگیرید. ریتم خود را بیابید، پذیری درون خود را ‌ مسیرهای متنوع را کاوش کنید و شعله انعطاف سازید و با ‌ گیرید، سمفونی خود را می ‌ برافروزید. شما باتوم را در دست می رقصید. به حرکت خود ادامه دهید، زیرا پیروزی در هر قدم ‌ ملودی امید می به جلو نهفته است.

رابطه رقص و افسردگی موضوعی پیچیده و چند وجهی است. در حالی که تواند اثرات مثبتی بر سالمت روان و رفاه داشته باشد، از جمله ‌ رقص می کاهش عالئم افسردگی، ضروری است که درک کنیم که ممکن است ای نباشد. در اینجا چند نکته کلیدی ‌ جایگزینی برای درمان یا درمان حرفه وجود دارد که باید در نظر گرفته شود: رقص نوعی ورزش بدنی است و نشان داده شده است که فواید بدنی: شود که باال برنده خلق ‌ انجام فعالیت بدنی منظم باعث ترشح اندورفین می توانند به کاهش احساس غم و ‌ ها می ‌ و خوی طبیعی هستند. این اندورفین اندوه و بهبود سالمت کلی کمک کنند.

51

www . polmagazine . com

Powered by